Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Halo Infinite - Microsoft rozważał wydanie gry w częściach

Plan porzucono po dłuższej naradzie.

Przed decyzją o przesunięciu premiery Halo Infinite na 2021 rok, studio 343 Industries wraz z Microsoftem rozważali rozdzielenie gry na części i wydanie ich osobno, w pewnych odstępach czasowych.

Informację przekazał szef działu Xbox, Phil Spencer, w programie internetowym Animal Talking with Gary Whitta. Podkreślił jednak, że pomysł porzucono po 24 godzinach dyskusji i zdecydowano się po prostu na przełożenie debiutu gry.

Cover image for YouTube videoHalo Infinite | Campaign Gameplay Premiere – 8 Minute Demo

- Wszyscy czuliśmy, że to nie jest premiera Halo, jakiej wszyscy byśmy chcieli - powiedział Spencer.

- Przepraszam fanów, bo nigdy nie jest dobrze zrodzić oczekiwania, a potem ich nie dotrzymać. Sądzę jednak, że podjęliśmy właściwą decyzję, która z perspektywy czasu będzie dobra zarówno dla marki Xbox, jak i naszych klientów.

Przesunięcie premiery było ostatnią deską ratunku

Halo Infinite było jedyną dużą grą Microsoft Studios, która miała być tytułem startowym Xbox Series X.

Polub nas na Facebooku | Obserwuj na Twitterze | Źródło: Stevivor

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Halo: Infinite

Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.

Komentarze