Halo Infinite - Microsoft rozważał wydanie gry w częściach

Plan porzucono po dłuższej naradzie.

Przed decyzją o przesunięciu premiery Halo Infinite na 2021 rok, studio 343 Industries wraz z Microsoftem rozważali rozdzielenie gry na części i wydanie ich osobno, w pewnych odstępach czasowych.

Informację przekazał szef działu Xbox, Phil Spencer, w programie internetowym Animal Talking with Gary Whitta. Podkreślił jednak, że pomysł porzucono po 24 godzinach dyskusji i zdecydowano się po prostu na przełożenie debiutu gry.

- Wszyscy czuliśmy, że to nie jest premiera Halo, jakiej wszyscy byśmy chcieli - powiedział Spencer.

- Przepraszam fanów, bo nigdy nie jest dobrze zrodzić oczekiwania, a potem ich nie dotrzymać. Sądzę jednak, że podjęliśmy właściwą decyzję, która z perspektywy czasu będzie dobra zarówno dla marki Xbox, jak i naszych klientów.

hal3
Przesunięcie premiery było ostatnią deską ratunku

Halo Infinite było jedyną dużą grą Microsoft Studios, która miała być tytułem startowym Xbox Series X.

Polub nas na Facebooku | Obserwuj na Twitterze | Źródło: Stevivor

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami