Twórcy Cyberpunk 2077 nie są "w pełni zadowoleni" z walki wręcz i wciąż ją poprawiają

"Jest lepiej, niż było".

W opinii części graczy walka wręcz to jeden z najgorzej wypadających elementów Cyberpunk 2077. Studio CD Projekt Red zdaje sobie sprawę z niedociągnięć i wciąż pracuje nad polepszeniem tego aspektu gry.

- Spędziliśmy dużo czasu, starając się dopracować [walkę wręcz - red.], ale wciąż nie jesteśmy w stu procentach zadowoleni, głównie z wizualnych informacji zwrotnych - powiedział projektant rozgrywki Paweł Kapała w rozmowie z VG247.

W drugiej części materiału znajduje się fragment z walką bez broni w Cyberpunk 2077

Deweloper podkreśla, że walka wygląda już „dużo lepiej niż wcześniej”, a ten element rozgrywki czekają jeszcze kolejne poprawki. Zaznacza też, że projektowanie starć z bronią białą w grze FPP nie jest łatwym zadaniem.

W wywiadzie zapytano Kapałę, czy możliwe jest ukończenie Cyberpunk 2077 wyłącznie przy użyciu walki wręcz. Przedstawiciel CD Projekt Red stwierdził, że teoretycznie można tego dokonać, ale zadanie będzie prawdopodobnie niemożliwe przez wysoki poziom trudności.

cp2
Twórcy wyraźnie sugerują, że broń biała przyda się tylko w konkretnych przypadkach

- Jeśli podczas starcia, w którym jest dwóch snajperów, wyciągniesz katanę, to ci strzelcy cię nie oszczędzą (...). Jeśli widzisz helikopter, rzuciłbyś się na niego z nożem? Nie wydaje mi się.

Polub nas na Facebooku | Obserwuj na Twitterze | Źródło: VG247

Reklama

Skocz do komentarzy (19)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (19)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami