Ray tracing na PS5 jest niemal identyczny jak na PC - uważa Square Enix

Dominacja PC jest złudna?

W nowym wywiadzie szef Square Enix pochwalił PlayStation 5, stwierdzając, że konsola Sony to duży krok w rozwoju techniki, oraz że urządzenie oferuje grafikę w pewnym względzie porównywalną z PC.

- PS5 radykalnie ulepsza techniczną stronę gier wideo, na przykład implementując odpowiedzialną za odbijanie światła technikę ray tracingu - powiedział Yosuke Matsuda w wywiadzie dla Weekly Toyo Keizai Plus. - Porównując to z jakością, którą widzimy na PC [wersja konsolowa - red.] jest niemal identyczna.

Matsuda zaznaczył też, że dzięki „napakowanemu najlepszą technologią” PS5, Square Enix jest w stanie kreować „niesamowicie precyzyjny obraz”.

Z wywiadu dowiadujemy się też, że Project Athia - który zobaczyliśmy na pokazie gier na PS5 - będzie produkcją z otwartym światem. Data premiery nie jest jednak znana.

Źródło: Gematsu

Reklama

Skocz do komentarzy (20)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (20)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami