Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ghost of Tsushima - Opowieść pana Shimury, wszystkie zakończenia

Finał podróży Jina.

Jin Sakai dopadł w końcu Khotul-chana, który wraz z mongolską armią najechał Cuszimę. Przed tobą ostatnia misja, która jest zwieńczeniem opowieści o Jinie Sakai. Czas na ostateczne rozstrzygnięcie w kwestii sporu pomiędzy głównym bohaterem a jego wujem.

Udaj się do kręgu pojedynków, gdzie niegdyś pan Shimura szkolił młodego Jina. Wejdź na pomost (1) i poczekaj za wujem. Gdy się pojawi, idź za nim, a potem wsiądź na konia.

Dotrzecie do osady, gdzie pomożecie wieśniakowi przepchać wóz. Po tej czynności, wsiądź na konia i znowu podążaj za wujem. Dotrzecie na cmentarz, który będzie areną walki pomiędzy Jinem a Shimurą. Po zakończeniu filmu przerywnikowego, przyjdzie czas na ułożenie haiku. Niedługo potem rozpocznie się pojedynek.

  • Przed rozpoczęcia starcia, postaraj się, aby wszystkie kule hartu ducha były wypełnione.
  • Pan Shimura to wymagający przeciwnik, dlatego skup się na unikaniu jego ataków. Niektóre uderzenia możesz, co prawda, sparować, ale łatwiej będzie wyrobić sobie odruch wykonania uniku.
  • Jeśli zobaczysz atak z czerwonym błyskiem, przygotuj się na serię trzech ciosów (w różnych konfiguracjach). Zaatakuj bossa dopiero, gdy ten zakończy drugi lub trzeci atak.
  • Shimura wykonuje, od czasu do czasu, pchnięcie (niebieski błysk). Jest to pojedynczy atak, po którym wyprowadź kontratak.
  • Rzadko, ale zdarza się, że boss wyprowadza zwykłe uderzenia - te możesz sparowa lub wykonać unik.

Kiedy pokonasz pana Shimurę, wybierzesz jedno z dwóch zakończeń:

  • zabij wuja (2) - naciśnij przycisk L2,
  • oszczędź wuja (3) - naciśnij R2.

Dokonaj wyboru według własnego sumienia, ale decyzja ta nie będzie miała większego znaczenia dla dalszej rozgrywki. Po zakończeniu tej misji bowiem, niezależnie od dokonanego wyboru, otrzymasz złote trofeum Mono no aware i nadal będziesz mógł swobodnie przemierzać Cuszimę, odkrywać jej sekrety, wykonywać zadania czy odbijać mongolskie obozy.

Zakończenie, tak naprawdę, ma wpływ na ostatni film, który zostanie wyświetlony przed napisami końcowymi, a także na kolor zbroi ducha, którą otrzymałeś w zadaniu Z ciemności. Kiedy obejrzysz lub pominiesz napisy, przeniesiesz się do swojej nowej siedziby - Schronienia świtu.

Gratulacje! Ukończyłeś Ghost of Tsuhima!

Spis treści: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost of Tsushima - Wielkie błękitne niebo

Read this next