Call of Duty Cold War - logo i data premiery ujawnione przez Doritos?

Prawdopodobny scenariusz.

Rzekoma kampania marketingowa marki słonych przekąsek Doritos nie tylko potwierdza, że tegoroczna odsłona serii CoD to Call of Duty Black Ops Cold War, ale ujawnia też logo oraz potencjalną datę premiery gry.

Uzyskane przez serwis ModernWarzone zdjęcia nie są jeszcze potwierdzone, ale sprawiają wrażenie prawdziwych. Wynika z nich, że nabywcy nachosów otrzymają 2XP w grze za każdą paczkę.

Kampania marketingowa rusza 5 października, co może sugerować, że to właśnie tego dnia zadebiutuje Cold War.

Nowe Call of Duty pojawiło się już zarówno w Microsoft Store, jak i PlayStation Store - w formie wewnętrznej wersji alfa, pod nazwą The Red Door. Z analizy plików gry, przeprowadzonej przez tzw. dataminerów, wynika, że w grze możemy trafić między innymi do Wietnamu i Nikaragui.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami