Ghost of Tsushima kolejnym hitem Sony - najszybciej sprzedająca się nowa marka na PS4

Niemal 2,5 mln egzemplarzy w 3 dni.

Sony ujawniło wyniki sprzedaży Ghost of Tsushima. W ciągu 3 dni od premiery gracze kupili 2,4 mln egzemplarzy - tym samym produkcja studia Sucker Punch stała się najszybciej sprzedającą się nową marką na PlayStation 4.

Poprzednio rekord należał do Horizon Zero Dawn. Dla porównania, gra Guerrilla Games osiągnęła wynik 2,6 mln sztuk, ale potrzebowała do tego dwóch tygodni.

Inne nowe marki to między innymi Bloodborne (milion egzemplarzy w 12 dni) czy też Detroit Become Human (milion w dwa tygodnie). Lepsze wyniki osiągały tylko sequele - tutaj króluje The Last of Us 2, które sprzedało się w 4 mln egzemplarzy w 3 dni.

Ghost of Tsushima to opowieść o jednym z ostatnich ocalałych samurajów na wyspie Cuszima podczas mongolskiej inwazji. Jin musi zdobyć sprzymierzeńców i środki, by przechytrzyć najeźdzców.

Reklama

Skocz do komentarzy (4)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (4)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami