Cyberpunk 2077 można przejść bez ukończenia głównego wątku

Nietypowe podejście projektantów.

Struktura zadań i zależności między misjami w Cyberpunk 2077 są tak nietypowe, że gracz nie musi nawet ukończyć głównej linii fabularnej, aby dotrzeć do napisów końcowych.

- W strukturze Cyberpunka mamy ten kłos, który stanowi centrum, główny wątek historii i dookoła niego są te wątki poboczne, które mogą się w różny sposób triggerować [aktywować - red.] - powiedział Paweł Sasko, główny projektant zadań, w rozmowie z Spoider's Web.

- Wątki poboczne powodują coś, czego nie zrobiliśmy wcześniej, a mianowicie modyfikują główny wątek, i to w taki sposób, że możesz w ogóle nie ukończyć głównego wątku, ale możesz skończyć grę i otrzymać zupełnie inne epilogi niż inny gracz, który wybrał sobie inny lifepath i podjął inne wybory, poznał inne postaci i zbudował z nimi inne relacje.

Sasko twierdzi, że określenie długości Cyberpunk 2077 jest niemożliwe właśnie przez zaawansowaną nieliniowość i różnice pomiędzy stylami gry. Zaznacza natomiast, że „ręcznie stworzonych”, fabularyzowanych wątków pobocznych jest „tyle co głównego wątku i odrobinę więcej”.

Deweloper przypomniał też, że Cyberpunk 2077 można ukończyć bez ani jednego zabójstwa.

Cyberpunk 2077 zadebiutuje 19 listopada na PC, PS4 i Xbox One. Gra będzie kompatybilna także z PlayStation 5 i Xbox Series X.

Źródło: Spider's Web

Reklama

Skocz do komentarzy (10)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (10)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami