Skip to main content

Ghost of Tsushima - kapliczki Shinto: obszar Izahura

Lokalizacja wszystkich kapliczek Shinto na Izahurze.

Aby zaliczyć próbę związaną z kapliczką Shinto w Ghost of Tsushima, należy odnaleźć drogę do ołtarzyka. Przed wejściem na teren tej znajdźki stoi kobieta, która poinformuje nas, że ścieżka do kapliczki jest trudna do pokonania, gdyż należy się wspinać po skałach i korzystać z haka z liną. Nagrodą za dotarcie do kapliczki jest talizman, zwiększający parametry ataku lub obrony.

Na tej stronie przestawiliśmy położenie kapliczek Shinto na Izuharze, południowej części Cuszimy - początkowym obszarze gry.

Izuhara składa się z 7 regionów: Komody, Kashine, Komatsu, Hiyoshi, Ariake, Tsutsu i Azama. W każdym z nich znajdziemy kapliczki Shinto. Aby dowiedzieć się, w jakim obszarze gry przebywasz, oddal maksymalnie mapę gry.

Jeśli szukasz kapliczek Shinto w innych obszarach, sprawdź stronę wszystkie kapliczki SHinto. Możesz również sprawdzić, gdzie znajdują się wszystkie znajdźki i sekrety w Ghost of Tsushima.

Komoda i Kashine - 2 kapliczki

#1 - Kapliczka Kamiennego Smoka

Zaczynamy od bramy na wschód od znacznika kapliczki (1).

Idź do przodu, złap się hakiem za gałąź (2) i przehuśtaj się na drugą stronę.

Z półki skalnej zeskocz na dół, na kładkę (3), a potem na kolejną skałę (4).

Czeka cię kolejny zaczep na hak (5). Po drugiej stronie zeskocz na skałę z kwiatem (6).

Teraz zejdź na plażę (7) i wejdź na górę po skałach (8).

Na szczycie skręć w prawo, stań na zniszczonym moście i przehuśtaj się na drugą stronę (9).

Przejdź kilka kroków i skocz w górę, by móc złapać się hakiem (10). Wespnij się na górę. Jesteś po drugiej stronie mostu.

Idź ścieżką w górę (11), złap się hakiem za gałąź (12) i przeskocz na drugą stronę. Potem powtórz czynność.

Przeciśnij się dwa razy przez gałęzie, a znajdziesz się na szczycie, przy kapliczce.

#2 - Kapliczka Wiosennego Wodospadu

Pierwsza brama znajduje się na wschód od znacznika kapliczki (1).

Idź w górę jedyną dostępną ścieżką. Przejdź przez kładkę (2), wskocz na gałąź (3), a potem złap się występów skalnych i zeskocz w prawo (4).

Przejdź przez kolejną kładkę (5), a potem złap się występów i wskocz na gałąź (6). Z niej zeskocz na kolejne występy i wyląduj po drugiej stronie (7).

Idź w górę. Czeka cię kolejna kładka, występy i gałęzie. Z drugiej gałęzi (8) zeskocz na skałę (9), a potem jeszcze niżej (10).

Idź dalej ścieżką, aż natrafisz na kolejną „ścianę wspinaczkową”. Twoim celem jest dostanie się na szczyt serii pionowych występów (11).

Stamtąd skocz w lewo na gałąź (12) i kolejne występy (13).

Na szczycie skręć w prawo, gdzie zobaczysz niewyraźną ścieżkę. Prowadzi ona do kapliczki.

Hiyoshi - 1 kapliczka

#3 - Kapliczka Kojącego Kamienia

Zaczynamy od bramy znajdującej się na zachód od znacznika kapliczki (1).

Idź w dół, mijając kolejne bramy. Skręć w prawo i przeciśnij się przez szczelinę skalną (2).

Skręć w lewo i zeskocz na kamienne schody. Podążaj dalej w dół i przeciśnij się przez kolejną szczelinę, tym razem niską.

W jaskini miń kolejną szczelinę i wskocz na skałę (3). Kolejna szczelina wyprowadzi cię na zewnątrz.

Zeskocz na dół i przejdź przez bramę. Spójrz na dół i wskocz na gałąź (4), a potem złap się półki skalnej (5).

Zejdź do najniższej półki, a potem zmierzaj w lewo do następnej serii półek (6). Ponownie zejdź na dół, a potem znowu w lewo po skalnych występach (7).

Na dole musisz przeskoczyć przez serię kładek (8), a występami skalnymi (9) po drugiej stronie dostać się na górę.

Zejdź na dół po kamiennych schodach, zeskocz na skałę i przeciśnij się przez szczelinę.

Wskocz na półki skalne po prawej stronie (10) i idź w lewo. Na szczycie przeskocz na drugą stronę (11).

Skręć w prawo. Teraz już prosta droga do kapliczki. Musisz tylko przeskoczyć kilka rozpadlin i dziur na moście.

Komatsu - 1 kapliczka

#4 - Kapliczka Kwitnącej Śliwy

Pierwsza brama znajduje się na wschód (1) od ikony kapliczki na mapie.

Miń bramę, idź ścieżką w górę wzgórza, a przed paleniskiem (2) skręć w lewo (3).

Wskocz wyżej na skały, potem na gałąź (3) i na drugą stronę.

Tutaj czekają cię kolejne dwie gałęzie. Po drugiej stronie spójrz w prawo i przejdź przez szczelinę (4).

Teraz musisz się dostać na wyższą skałę (5) po kolejnej serii gałęzi.

Wejdź na pozostałość mostu z lewej strony i przeskocz serię kładek (6), dostając się finalnie na półkę skalną (7) i przechodząc w prawo, jeszcze wyżej (8).

Na szczycie zobaczysz bramki - za nimi znajduje się kapliczka.

Ariake - 1 kapliczka

#5 - Kapliczka Złotego Szczytu

Zaczynamy w miejscu na północ od znacznika kapliczki (1).

Przejdź przez bramę i idź kamiennymi schodami w górę.

Ze zniszczonego mostu zejdź na pierwszą kładkę (2) i wejdź po skałach na drugą kładkę (3).

Wespnij się na skałę (4) i przejdź przez szczelinę (5).

Spójrz w lewo, przejdź przez kolejną szczelinę (6), a potem przez jaskinię.

Skorzystaj z kładek, aby pokonać zniszczone mosty. Przy lampionie (7) nie skręcaj w lewo, tylko zeskocz na dół (8).

Droga prowadzi dalej przez kładkę (9). Dalej musisz skorzystać z występów skalnych (10), by dostać się wyżej.

Na szczycie czeka kolejna kładka (11). Zeskocz z niej na skałę, a potem występami skalnymi dostań się na szczyt wzgórza (12).

Tam zobaczysz kapliczkę.

Tsutsu - 1 kapliczka

#6 - Kapliczka Krętej Góry

Na początku dostań się w zaznaczone poniżej miejsce, na wschód od znacznika kapliczki (1).

Idź w górę wzgórza, aż dotrzesz do zniszczonego mostu. Po prawej znajduje się uchwyt na hak (2). Skocz i skorzystaj z niego, by wspiąć się na skałę.

Po przejściu kilku kroków zobaczysz kolejny uchwyt na hak (3), więc przedostań się na drugą stronę.

Miń miejsce, w którym odbywało się coś w rodzaju pikniku (4), a następnie skorzystaj ze szczeliny w skale (5).

Z pomocą występów skalnych (6) zejdź nieco niżej, a potem skocz, użyj haku na zaczepie (7), zejdź po linie na dół i puść się.

Przeciśnij się przez kolejną szczelinę, a potem wykonaj skok z hakiem, dostając się na drugą stronę rozpadliny (8).

Przeczołgaj się przez szczelinę (9), skręć w prawo i złap się półki skalnej (10). Skocz z niej, zaczep się hakiem (11) i wespnij się.

Na górze wejdź na skałę (12), a z niej skorzystaj z zaczepu na hak (13).

Z liny wykonaj krótki skok w lewo na występ skalny (14), a potem wespnij się wyżej.

Nastąpi teraz seria skoków na linie z hakiem (w tym jeden podwójny). Droga jest jednak prosta, więc się nie zgubisz.

Na szczycie skręć w lewo - tam znajduje się kapliczka.

Azamo - 1 kapliczka

#7 - Kapliczka Strzelistego Wierzchołka

Podróż rozpocznij na wschód od znacznika kapliczki (1) na mapie, w miejscu zaznaczonym poniżej.

Przejdź przez bramę i podążaj ścieżką w górę, ale zamiast wchodzić na most, zejdź na dół, w lewo (2).

Skacz po skałach i gałęziach, aż dostaniesz się na drugą stronę (3).

Wejdź na górę po skałach (4), mijając drzewo, przejdź przez szczelinę (5), a następnie wyjdź przez drugą.

Za pomocą występów przedostań się na dużą półkę skalną (6).

Chwyć się skały i wejdź jeszcze wyżej (7).

Przeskocz na drugą stronę rozpadliny (8). Miń jedną z bramek (9) i wejdź do przesmyku między skałami (10).

Wejdź na skały (11), potem przeskocz na gałąź i na drugą stronę (12).

Teraz znowu czeka cię skakanie po gałęziach. Wylądujesz na sporej wielkości skale (13).

Dostań się na platformę pod mostem (14), a następnie wejdź na występy skalne (15), gałąź i półkę skalną (16).

Wejdź na górę po skale, a potem po skalnych schodach. Na ich szczycie znajdziesz kapliczkę.