Manor Lords - strategia autorstwa Polaka zaskakuje pomysłem i skalą projektu

Średniowieczne połączenie city-buildera i RTS-a.

Manor Lords to zapowiedziana w trakcie weekendu gra na PC, łącząca budowanie średniowiecznego miasta i strategię czasu rzeczywistego. Projekt jest dziełem Slavic Magic - pod tą nazwą kryje się zaledwie jeden deweloper z Polski.

Poniżej zwiastun, który pozwala przyjrzeć się elementom typowego city-buildera, a także wojnie na sporą skalę, w stylu Total War.

Mechanikę budowania zainspirowano rzekomo rozwojem prawdziwych średniowiecznych wsi i miast. Gracz ma pełną wolność w stawianiu i obracaniu budynków, bo brakuje tu typowej dla gatunku siatki.

Autor twierdzi, że projekt wyróżnia też dbałość o detale i wierność historyczna: „Pola muszą być zaorane przez pług ciągnięty przez woły, żelazo wypalane jest w specjalnych piecach, owce pasą się na wyznaczonych pastwiskach, zarządzanych przez Lorda” - czytamy w opisie na Steamie.

manor2
Miasto samo się nie wybuduje, wojna sama się nie wygra

Jeśli chodzi o bitwy, na wynik starć wpływają morale, zmęczenie żołnierzy, wyposażenie, pogoda i skuteczność taktycznych manewrów.

Gra zadebiutuje we wczesnym dostępie na Steamie jesienią 2020 roku.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami