Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Death Stranding na PC osiąga ponad 100 FPS dzięki DLSS 2.0

Ale gra działa podobno świetnie nawet na GTX 1060.

Death Stranding zadebiutuje na PC już 14 lipca. Wydawca gry - firma 505 Games - zapowiedziała, że właściciele najmocniejszych kart graficznych Nvidii mogą oczekiwać nawet ponad 100 klatek na sekundę.

Dzięki technice DLSS 2.0, dostępnej na komputerach wyposażonych w GPU z serii GeForce RTX, gra zadziała w ponad 100 FPS przy 1440p oraz w 60 FPS przy rozdzielczości 4K.

Zobacz na YouTube

DLSS 2.0 (skrót od Deep Learning Super Sampling) wykorzystuje sztuczną inteligencję w celu zwiększenia wydajności bez utraty jakości obrazu. Nvidia używa do tego sieci neuronowej i „dziesiątków tysięcy obrazów o wysokiej rozdzielczości”.

Wracając jednak do kwestii działania Death Stranding na PC, warto wspomnieć o raporcie dziennikarki Rock Paper Shotgun, która twierdzi, że gra osiąga ponad 60 klatek na sekundę w 1080p na komputerze z kartą graficzną GTX 1060. To właśnie GPU, które twórcy zalecają w rekomendowanych wymaganiach Death Stranding na PC.

W edycji na PC otrzymamy kapelusz z headcrabem z Half-Life

Gra aktualnie dostępna jest tylko na PlayStation 4. To pierwsza produkcja założonego przez Hideo Kojimę studia Kojima Productions, stawiająca nacisk na pieszą eksplorację świata oraz nietypowe interakcje między graczami.

Źródło: GameSpot, Rock Paper Shotgun

Read this next