Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Star Wars Squadrons tylko z kamerą z perspektywy pierwszej osoby

Bez widoku za myśliwcem.

Twórcy Star Wars Squadrons poinformowali, że gra zaoferuje rozgrywkę jedynie w perspektywie pierwszej osoby.

W rozmowie z serwisem GameSpot dyrektor kreatywny projektu - Ian Frazier - wyjaśnił, że kamera umieszczona za kosmicznym myśliwcem dałaby graczom przewagę, pozwalając lepiej zorientować się w bitwie. Właśnie dlatego postawiono na widok FPP.

Cover image for YouTube videoStar Wars: Squadrons – Official Gameplay Trailer

Innym powodem jest fakt, że kokpity wszystkich jednostek zaprojektowano w taki sposób, by dostarczały niezbędnych informacji bez konieczności włączenia interfejsu użytkownika. Wystarczy więc spojrzeć na przyrządy, by sprawdzić aktualny stan maszyny.

Wnętrza poszczególnych myśliwców różnią się od siebie, co odbije się na widoczności. Przykładowo szyby w X-Wingach są szersze, a w TIE Fighterach węższe - różnice zostaną jednak zrekompensowane przez inną liczbę przyrządów, których gracz musi pilnować.

Wcielimy się w pilota Nowej Republiki

Pierwsza z wymienionych maszyn dysponuje tarczami, których mocy należy pilnować, a druga jest ich pozbawiona. Według Fraziera, w trakcie bitew ten element ma duże znaczenie i wpływa na balans rozgrywki.

Star Wars Squadrons zadebiutuje 2 października na PC, PS4 i Xbox One - produkcja zaoferuje crossplay pomiędzy wspomnianymi platformami.

Źródło: GameSpot

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Star Wars: Squadrons

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze