Fortnite - wyzwanie: Wejdź do skarbca w Kocim Kąciku

Jak otworzyć skarbiec i zdobyć kartę.

Skarbiec w Kocim Kąciku to cel jednego z wyzwań w 3 sezonie Fortnite. W tym poradniku podpowiemy ci, jak znaleźć ten obiekt i jak go otworzyć.

Skarbce pojawiły się po raz pierwszy w 2 sezonie. Wymagają one pokonania bossa - nie inaczej jest tym razem, bo stoczysz pojedynek z Kitkiem, który przechadza się w tej lokacji.

Na tej stronie:

Gdzie znaleźć skarbiec w Kocim Kąciku - mapa

Koci Kącik to nowa lokacja na mapie 3 sezonu Fortnite. Możesz ją znaleźć w południowo-wschodnim krańcu mapy, u szczytu wzgórz na południe od Zalewu Zastoju i Sklepowej Sadyby.

fortnite_catty_corner_vault_21

Koci Kącik jest podzielony na dwie części przez drogę. Na południe znajduje się stacja paliw, a na północ miejsce przypominające złomowisko.

Musisz udać się do północnej części, a potem skierować się na zachód. Tam znajdziesz skarbiec wbudowany w budynek.

fortnite_catty_corner_vault_27

Początkowo nie będziesz mógł otworzyć skarbca - potrzebujesz do tego karty dostępu. Poniżej opisujemy, jak ją zdobyć.

Jak zdobyć kartę w Kocim Kąciku

Karta Kociego Kącika to specjalny przedmiot, który musisz zebrać z Kitka, czyli bossa i zarazem skina 3 sezonu Fortnite.

W naszym przypadku Kitek przechadzał się po południowej części lokacji, w okolicach stacji paliw. Postać może być jednak w innym miejscu, więc być może będziesz musiał jej poszukać.

fortnite_catty_corner_vault_31

Musisz pokonać Kitka w walce. Jego bronią specjalną jest strzelba, więc utrzymywanie odpowiedniego dystansu powinno pomóc w walce.

fortnite_catty_corner_vault_32

W okolicy mogą być też inne, wrogo nastawione NPC, więc zajmij się nimi, zanim przejdziesz do Kitka.

Kiedy powalisz Kitka, kontynuuj ostrzał, aż całkowicie go wyeliminujesz. Przeciwnik upuści kartę.

fortnite_catty_corner_vault_33

Upewnij się że masz miejsce w ekwipunku i podnieś kartę. Kiedy to zrobisz, na ekranie zostanie wyświetlona lokacja skarbca w Kocim Kąciku. To pomocne, jeśli nie znalazłeś go wcześniej.

fortnite_catty_corner_vault_34

Podejdź do konsoli z boku skarbca i użyj karty. Wrota się otworzą.

fortnite_catty_corner_vault_38

W środku znajdziesz kilka skrzyń i przydatne przedmioty, które pomogą ci wygrać mecz.

Zobacz: Fortnite: rozdział 2, sezon 3 - wyzwania