Fortnite - rekiny: jak znaleźć, pływać i pokonać

Łuporekiny w Potnych Piaskach.

Rekiny to jedna z wielu nowości w 3 sezonie Fortnite. Oficjalnie zwane Łuporekinami stworzenia są z jednej strony zagrożeniem, ale z drugiej szansą na zdobycie wyposażenia.

Z tego poradnika dowiesz się wszystkiego o rekinach w Fortnite - przede wszystkim, gdzie je znaleźć.

Na tej stronie:

Gdzie są rekiny w Fortnite

Rekiny znajdziesz oczywiście w wodzie, jednak są one trudniejsze do odszukania, niż może się wydawać.

fortnite_shark_location_ride_1

Rekina rozpoznasz po części tylnej płetwy, wystającej z wody. Nie pomyl jednak tego z pluskaniem ryb czy z wirami. Rekiny poruszają się w szybkim tempie.

fortnite_shark_location_ride_2

Jeśli masz problem ze znalezieniem rekina, spróbuj udać się do lokacji, które przypominają wyspy - np. Fortilla - tam powinno znajdować się więcej Łuporekinów.

Pamiętaj, że przechadzający się po mapie NPC mogą zaatakować rekina, dzięki czemu już z daleka zobaczysz jego pasek życia.

Jak pokonać rekina w Fortnite

Rekiny możesz pokonać, za co otrzymasz łup, ale nie jest to łatwe zadanie, jako że mają dużo życia. Potrzebujesz mnóstwo amunicji i wzniesionego punktu obserwacyjnego, bez innych graczy, którzy wejdą ci w drogę.

fortnite_shark_location_ride_4

W trakcie walki z rekinem nie tylko nie powinieneś wchodzić do wody, ale uważać też, stojąc przy brzegu. Co jakiś czas rekin wyskoczy na ląd, zadając ci obrażenia, po czym powróci do wody.

fortnite_shark_location_ride_7
Przed...

Taki atak może znacząco uszczuplić życie twojej postaci, więc miej się na baczności.

fortnite_shark_location_ride_8
...i po redukcji życia o 50 punktów

Rekiny mogą też zniszczyć niektóre budynki, więc nie jesteś w pełni bezpieczny nawet tam.

fortnite_shark_location_ride_20

Kiedy pokonasz rekina, zostawi on za sobą loot. Mogą to być jedne z najrzadszych broni w grze.

fortnite_shark_location_ride_13
fortnite_shark_location_ride_14

Jak jeździć na rekinie

Rekiny można ujeżdżać. Potrzebujesz do tego wędki.

Znajdziesz je w skrzyniach oraz w beczkach znajdujących się na pomostach - w różnych lokacjach.

fortnite_shark_location_ride_21

Kiedy zdobędziesz wędkę, zarzuć ją w kierunku rekina.

fortnite_shark_location_ride_22

Powinien wkrótce złapać haczyk, po czym zacznie cię ciągnąć po wodzie.

fortnite_shark_location_ride_24

Masz pełną kontrolę nad rekinem. Możesz przyspieszać, skakać i poruszać się w dowolnym kierunku. Masz nawet możliwość strzelania z broni podczas ujeżdżania.

fortnite_shark_location_ride_26

W Fortnite są lepsze sposoby przemieszczania się, więc traktuj to raczej jak ciekawostkę. Ujeżdżanie rekina może się jednak przydać do wykonania niektórych wyzwań.

Łuporekin w Potnych Piaskach - jak wykonać wyzwanie

Jeśli masz problem z wykonaniem tego zadania, mamy dobre wieści - nie musisz znaleźć rekina w Potnych Piaskach, żeby je zaliczyć.

Wystarczy, że znajdziesz dowolnego rekina, potem „pojedziesz” nim do Potnych Piasków, a potem uwolnisz.

fortnite_shark_location_ride_28

Dla przykładu my znaleźliśmy rekina w Fortilli, a potem popłynęliśmy do Potnych Piasków i oddaliśmy strzał, aby wykonać zadanie.

fortnite_shark_location_ride_33

Ta sztuczka nie będzie możliwa wszędzie - ze względu na układ mapy i sytuację z okręgiem - ale warto skupić się na innych zadaniach, a gdy znajdziesz rekina, po prostu popłynąć nim do wymaganej lokacji.

Zobacz: Fortnite: rozdział 2, sezon 3 - wyzwania

Inspirowane Pokemonami MMO Temtem trafi na PS5

Złap je wszystkie na nowej generacji.

Nowe Fable to gra MMO?

AKTUALIZACJA: Inne źródło dementuje informacje.

Już 15 mln osób zagrało w Sea of Thieves

Tytuł stale zyskuje na popularności.