Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy Ghost of Tsushima inspirowali się pierwszym Red Dead Redemption

Oraz Breath of the Wild.

Tworząc Ghost of Tsushima, studio Sucker Punch wzorowało się między innymi na Red Dead Redemption oraz The Legend of Zelda: Breath of the Wild, przy czym pierwsza z wymienionych gier była główną inspiracją.

- Inspiracją numer jeden było Red Dead Redemption. Nie RDR 2, tylko pierwsza część - wyjaśnia w wywiadzie dla Gaming Bible Nate Fox, reżyser gry. - [Twórcy] zrobili fantastyczną robotę, tworząc opowieść o kowboju wyjętym spod prawa.

Cover image for YouTube videoRed Dead Redemption Official Launch Trailer

- Krajobraz, sposób, w jaki ludzie odzywają się do głównego bohatera, sposób, w jaki się on porusza. To wszystko sprawia, że wczuwasz się w postać - dodaje deweloper, zaznaczając, że Ghost of Tsushima powstało na tym samym „schemacie”, co RDR.

Jeśli chodzi o Breath of the Wild, Fox podziwia sposób, w jaki Nintendo projektem świata podsycało ciekawość u graczy. Sucker Punch w ten sam sposób starało się zaprojektować wyspę Cuszimę.

W nowej Zeldzie możemy pójść tam, gdzie tylko prowadzi wzrok

Ghost of Tsushima zadebiutuje 17 lipca, tylko na PS4.

Źródło: Gaming Bible

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Ghost Of Tsushima

PS4

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.

Komentarze