Minecraft Dungeons - zaklinanie i ulepszanie przedmiotów, rozbijanie

Jak zdobyć punkty zaklęć.

W Minecraft Dungeons można ulepszać broń i zbroję, wykorzystując do tego zaklinanie. Aby zakląć przedmiot, potrzebne są punkty zaklęć, ale możemy je potem odzyskać poprzez rozbijanie. Szczegóły poniżej.

Zaklinanie broni i zbroi w Minecraft Dungeons

Zaklinanie to jedyny sposób ulepszania przedmiotów w grze. Aby zakląć zbroję lub broń, wskaż ją i wybierz opcję Zaklęcia (1).

z1

Po tej czynności gra wyświetli dostępne dla tej broni zaklęcia (2), które są wybierane losowo. Opis (3) każdego z nich znajduje się z lewej strony.

z2p

Liczba dostępnych zaklęć zależy od klasy przedmiotu - może się zdarzyć, że nie masz wyboru i musisz zdecydować się na jedyne, jakie jest.

Wybierz ulepszenie, które cię interesuje, za pomocą myszki lub przycisków kierunkowych. Aby „kupić” zaklęcie, skorzystaj z przycisku Zaklnij (4).

z3p

Za zaklęcie płacimy punktami zaklęć, przy czym każde ulepszenie ma trzy poziomy zaklęć:

  • pierwsze to koszt 1 punktu
  • drugie kosztuje 2 punkty
  • za trzecie zapłacimy 3 punkty

Oznacza to, że pełne rozwinięcie zaklęcia kosztuje 6 punktów zaklęć.

Jeden przedmiot może mieć maksymalnie trzy przypisane zaklęcia, a każde rozwija się niezależnie od innych.

Jak zdobywać punkty zaklęć? Bohater otrzymuje jeden punkt za każdy zdobyty poziom postaci. Nie ma innego sposobu uzyskania tych punktów.

Rozbijanie, jak odzyskać punkty zaklęć

Punkty zainwestowane w dany przedmiot możemy łatwo odzyskać, ale wiąże się to ze zniszczeniem obiektu.

Aby zniszczyć przedmiot i odzyskać z niego punkty zaklęć, wskaż go i wybierz opcję Rozbij (5). Potwierdź decyzję, a otrzymasz szmaragdy i punkty zaklęć, które możesz przeznaczyć na inną zbroję lub broń.

z4p

Następnie: Minecraft Dungeons - jak skakać i wejść na górę

Spis treści: Minecraft Dungeons - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Minecraft Dungeons - jak sprzedawać przedmioty