Minecraft Dungeons - Przywoływacz: jak wygrać walkę

Sposób na pokonanie przeciwnika.

Przywoływacz to przeciwnik, na którego natkniesz się co najmniej kilka razy w Minecraft Dungeons, a przy okazji jeden z najmocniejszych wrogów w grze. Poniżej szczegóły strategii walki z tym oponentem.

Walkę z Przywoływaczem można przeprowadzić na dwa sposoby. To, który wybierzesz, zależy od wybranego poziomu trudności, a więc mocy wrogów względem twojej, a także od mocnych stron postaci.

przh

Sposób pierwszy - skrócenie dystansu

To metoda dla wojowników, którzy mają dobrze rozwiniętą walkę wręcz i mocną zbroję. Nie jest zbyt skomplikowana i składa się z poniższych kroków:

  1. Natychmiast skróć dystans do wroga
  2. Wykorzystaj wszystkie najmocniejsze ataki
  3. W razie potrzeby użyj mikstury leczącej

Jeżeli Przywoływacz zabija postać, zanim zdążysz wygrać, wypróbuj drugi, bezpieczniejszy sposób.

Sposób drugi - utrzymanie dystansu

Metoda skuteczna szczególnie w przypadku łuczników, ale jest to też uniwersalny, bezpieczny sposób walki z Przywoływaczem.

  1. Utrzymuj dystans od wroga - musi być cały czas większy niż zasięg jego ataku z zamykanymi pułapkami (1)
  2. Gdy wróg jest odsłonięty, strzelaj do niego z broni dystansowej
  3. Gdy przywołuje małe, latające stworzenia (2), szybko je wyeliminuj i powtórz krok drugi
  4. W razie potrzeby wykonuj unik, gdy pod stopami pojawiają ci się zamykane pułapki
prz1
prz2

Następnie: Minecraft Dungeons - walka z Endermanem

Spis treści: Minecraft Dungeons - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Minecraft Dungeons - jak skakać i wejść na górę