Minecraft Dungeons - jak skakać i wejść na górę

Oraz przeskoczyć przepaść.

Poziomy w Minecraft Dungeons mają wiele wniesień i gór, a niektóre skarby ukryte są za przepaścią. W tym poradniku poruszamy kwestię skakania w grze i przemieszczania się w wyższe partie mapy.

Na początek najważniejsza informacja: w Minecraft Dungeons nie można skakać - nie ma żadnego przycisku odpowiedzialnego za tę czynność.

Postać automatycznie wchodzi o jeden „schodek” wyżej (1), ale nigdy więcej. Jeżeli możesz się wspiąć w konkretne miejsce, zobaczysz to po ułożeniu terenu.

j1

Jest jeszcze kwestia skoku w przód. Niektóre skrzynki i skarby znajdują się za przepaścią (2), więc nie da się do nich dostać w standardowy sposób. Rozwiązaniem problemu jest wykonanie uniku.

j2

Robiąc unik, postać jest w stanie pokonać niewielką przepaść i nie spaść w dół.

Następnie: Minecraft Dungeons - Przywoływacz: jak wygrać walkę

Spis treści: Minecraft Dungeons - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Minecraft Dungeons - zaklinanie i ulepszanie przedmiotów, rozbijanie