Epic Games: Unreal Engine 5 dąży do fotorealizmu

Dzięki grafice w filmowej jakości.

Unreal Engine 5 zaprojektowano z myślą o potencjalnym osiągnięciu fotorealistycznej grafiki. Według przedstawiciela Epic Games, silnik ma służyć zbliżeniu się do symulacji rzeczywistości.

- Dążymy do fotorealizmu z UE5 - powiedział jeden z głównych menadżerów Epic Games, Quentin Staes-Polet, w rozmowie z Indian Express. - Nowy silnik zaoszczędzi wiele czasu i równocześnie zbliży nas do pełnej symulacji rzeczywistości.

Wysoka jakość graficzna jest według Staes-Poleta dostępna dzięki funkcji przenoszenia do silnika elementów 3D w jakości 4K Cinema, czyli używanych do tej pory tylko w filmach.

Epic Games zapowiedziało już, że PS5 i Xbox Series X zaoferują pełną obsługę Unreal Engine 5, wraz z nowymi technikami Lumen i Nanite. Silnik współpracuje też z konsolami aktualnej generacji, PC i urządzeniami mobilnymi.

ue2
Dynamiczne globalne oświetlenie i zwiększona liczba poligonów robiły wrażenie podczas pokazu

Unreal Engine 5 widzieliśmy już w akcji - podczas prezentacji na PS5, uruchomionej w czasie rzeczywistym.

Źródło: Indian Express

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami