Ghost of Tsushima i postawy bojowe - twórcy wyjaśniają, jak działa system

Sposób na określonego przeciwnika.

W zaprezentowanym kilka dni temu gameplayu z Ghost of Tsushima przedstawiono między innymi pozy bojowe, które może przyjąć postać podczas walki. Twórcy gry wyjaśnili, jak działa system.

W rozmowie z serwisem VG247 dyrektor kreatywny projektu - Jason Connell - wytłumaczył, że przyjmowane w trakcie starć pozycje zaprojektowano tak, by zagwarantować graczowi przewagę nad określonym rodzajem wroga.

Przykładowo pojawi się poza, która pozwoli lepiej radzić sobie z przeciwnikami z tarczami. Oczywiście postawa skuteczna wobec danego oponenta może okazać się mniej efektywna wobec innego nieprzyjaciela. Pomiędzy wszystkimi przełączymy się w dowolnym momencie.

Connell podkreśla, że system - tak jak wiele innych aspektów gry - jest elementem inspirowanym filmami o samurajach. Twórcy mają nadzieję, że dzięki mechanice, gracze poczują się jak prawdziwy japoński wojownik.

ghost_of_tsushima_otwarty_swiat
W Ghost of Tsushima świat jest otwarty

Ghost of Tsushima zadebiutuje 17 lipca na PS4.

Źródło: VG247

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami