Mafia 2 - jak zdobyć nową broń, gdzie kupić bronie

Sklep z bronią, podnoszenie broni.

Przygodę w Mafii 2 zaczynamy bez żadnej broni - oczywiście po prologu z akcją w trakcie II wojny światowej. Dopiero po jakimś czasie Joe daje nam pierwszy pistolet.

Właśnie pistolet to nasza główna, podstawowa broń. Na wiele misji wybiermay się tylko z nim, aczkolwiek już po 2-3 pierwszych misjach możemy po prostu dokupić broń.

Sklepy z bronią oznaczone są ikoną pistoletu (1). Wystarczy odwiedzić dowolny i kupić to, co chcemy.

bron1

Lepszym sposobem pozyskiwania broni jest jednak po prostu zabieranie jej wrogom, których pokonamy. To tańsze rozwiązanie. Zazwyczaj walczymy z kilkoma przeciwnikami, a potem musimy przejść dalej, by kontynuować misję i atakują nas kolejni wrogowie - w międzyczasie można spokojnie się doposażyć.

Wystarczy podejść do upuszczonej broni, a zobaczysz napis i instrukcję, jaki przycisk wcisnąć, by podnieść broń (2).

bron2

Vito może nosić przy sobie pistolet, pistolet maszynowy oraz strzelbę.

Następnie: Mafia 2 - jak naprawić i przemalować samochód

Spis treści: Mafia 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Mafia 2 - jak korzystać z osłon, strzelaniny