Ghost of Tsushima bez znaczników i minimapy - bohatera prowadzą zwierzęta, wiatr i dym

A także obiekty przykuwające uwagę.

Wczorajszy pokaz Ghost of Tsushima potwierdził, że twórcy zrezygnowali ze standardowych znaczników w otwartym świecie, a także minimapy. Aby znaleźć drogę, należy między innymi zwracać uwagę na podmuchy wiatru czy skorzystać z pomocy zwierząt.

Gracz ma możliwość zaznaczenia na mapie docelowego punktu podróży, jednak aby tam dotrzeć, musi aktywować umiejętność wyczuwania wiatru. Podmuchy są widoczne na ekranie i wskazują cel. Znacznik pokazuje się dopiero, kiedy bohater jest już blisko.

Zrzut_ekranu__1115_
Chodzi lisek koło drogi... i wskazuje ciekawe miejsca

Twórcy opracowali też system odkrywania nowych lokacji, które nie są jeszcze zaznaczone na mapie. Unoszący się dym oznacza, że w danym miejscu znajduje się osoba potrzebująca pomocy.

Do ukrytych miejsc wartych uwagi poprowadzą nas ptaki, a podążając za lisami będzie można odkryć kapliczki porozmieszczane na całej wyspie. Gameplay sugeruje też, że uwagę gracza przykuje chociażby nietypowe ukształtowanie terenu czy interesujący obiekt - co budzi skojarzenia chociażby z The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

Do każdej odwiedzonej lokacji można się przenieść za pomocą szybkiej podróży.

Poprzednio: Wyjątkowa wyprzedaż w Epic Games Store - wykorzystaj jeden kupon na 40 zł, a otrzymasz kolejny

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek nadzoruje nasz dział informacyjny oraz aktywnie wspiera inne sekcje serwisu. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami