To koniec ekranów wczytywania - szef Epic Games o dysku PS5

"Umożliwia poziom immersji, o którym mogliśmy marzyć".

Prezes studia Epic Games - Tim Sweeney - przekonuje, że dzięki dyskowi SSD, na PS5 powinien zniknąć problem z rozgrywką przerywaną częstymi ekranami ładowania.

- Umożliwia on osiągnięcie poziomu immersji, o której mogliśmy w przeszłości tylko pomarzyć. Koniec ekranów wczytywania. Koniec nagłego ładowania się [tekstur lub geometrii - red.], kiedy przemieszczamy się po świecie - stwierdził w rozmowie z Geoffem Keighleyem.

W trakcie wywiadu - przeprowadzonym po wczorajszej prezentacji Unreal Engine 5 - menedżer przekonywał również, że dysk, który znajdzie się w PS5, należy do „klasy światowej”. Podkreślił, że SSD jest lepszy niż w tak zwanych high-endowych komputerach.

dualsense
Jedynym ujawnionym elementem PS5 jest pad

Demo technologiczne najnowszej wersji sinika od studia Epic Games uruchomiono w czasie rzeczywistym. Pokaz przedstawiał sceny, które były zbliżone do faktycznego gameplayu.

Źródło: Summer Game Festival

Poprzednio: Epic Games Store nie działa - przez darmowe GTA 5

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami