Final Fantasy 7 Remake - Malicious Goons, jak pokonać Tonberry

Zadanie z Wall Market.

Kolejną misję w czternastym rozdziale Final Fantasy VII Remake znajdziesz w Wall Market. Musisz tylko odwiedzić salon masażu, a znajdziesz przed nim Madame M (1). Porozmawiaj z nią.

bandziory1

Dowiesz się, że najemnicy szukają Barreta i są gdzieś w okolicach domu Aerith. Musisz więc wracać do Slumsów Sektoru 5, ale powinieneś już mieć odblokowaną szybką podróż Chocobosami, więc skorzystaj z niej.

Idź w kierunku domu Aerith, a przy sierocińcu porozmawiaj z nauczycielką. Skieruje cię ona na arenę, na prawo od ścieżki do domu Aerith. Tam natkniesz się na bandytów. Nie będziesz jednak walczył z nimi, a z niepozornie wyglądającym stworkiem.

Tonberry jest jednak śmiertelnie niebezpieczny. Praktycznie każdy jego atak specjalny może zabić każdą postać jednym trafieniem. Dlatego koniecznie zwracaj uwagę na nazwy ataków (2).

bandziory2

Gdy tylko zobaczysz czerwoną nazwę, blokuj lub wykonuj uniki. Z zasady warto tu po prostu atakować kilkoma ciosami lub strzałami, a potem wykonać unik. Na szczęście wróg ten porusza się bardzo powoli.

Warto też często przełączać postać, którą sterujesz. Wtedy Tonberry będzie powoli zmieniał cel i często nie zdąży nawet wyprowadzić ataku, bo zmienisz już postać, więc on też zacznie zmieniać swój priorytetowy cel. Po walce zadanie się zakończy.

Następnie: Final Fantasy 7 Remake - Corneo's Secret Stash, jak otworzyć złote bramy

Spis treści: Final Fantasy 7 Remake - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Final Fantasy 7 Remake - Wavering Heart, zawody w podciąganiu