Final Fantasy 7 Remake - szybka podróż, jak odblokować

Chocobo Stations.

Szybka podróż jest dostępna w Final Fantasy VII Remake, ale... dopiero od 14 rozdziału. Nie jest to niezwykle dziwne, bo tak naprawdę wcześniej nie potrzebujemy przemieszczania się między różnymi obszarami oddalonymi od siebie.

Fast travel przyda się właśnie przed powrotem do willi Corneo, gdy pozostaje nam sporo zadań pobocznych do wykonania. Odblokowanie szybkiej podróży wymaga jednak wyjścia ze slumsów Sektoru 5 na północ. Wtedy właśnie zaczepi nas mężczyzna (1), który odblokuje szybką podróż.

travel1

Jednocześnie otrzymamy zadanie związane z odnalezieniem zagubionych Chocobo. Znalezienie tych ptaków w świecie gry odblokuje dodatkowe punkty szybkiej podróży na mapie Midgaru.

Punkty szybkiej podróży są oznaczone na mapie głowami Chocobo (2). By aktywować mapę szybkiej podróży, musimy jednak najpierw podejść do przystanku (3). System działa więc podobnie jak ten z Wiedźmina 3.

travel2

Spis treści: Final Fantasy 7 Remake - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Final Fantasy 7 Remake - najlepsza broń dla każdej postaci