Final Fantasy 7 Remake - misje VR: jak zdobyć nowe Summony

Misje Chadleya.

W Final Fantasy VII Remake zdobywamy pierwszego Summona w ramach głównego wątku fabularnego - materię Ifrita oferuje nam Jesse, gdy jej pomożemy. Później możemy jednak odblokować też inne pomocne Summony do wezwania w trakcie poważniejszych bitew.

By je zdobyć, musimy wykonywać misje VR. Znajdziemy je u Chadleya (1).

vrsumm

Chłopaka spotykamy po raz pierwszy w trzecim rozdziale, ale wtedy jeszcze nie możemy włączyć opcji misji VR. Te stają się dostępne dopiero w rozdziale ósmym, gdy razem z Aerith trafiamy do slumsów w Sektorze 5.

Chadley jest dostępny zawsze w obszarach miejskich, które możemy eksplorować między misjami pobocznymi. Warto zaznaczyć, że nie odwiedzimy go w rozdziałach dziesiątym i jedenastnym. Będzie niedostępny, aż do momentu, gdy trafimy do kolejnej lokacji z postaciami niezależnymi i handlarzami.

Postaraj się więc wykonać misję z Shivą i Fat Chocobo zaraz po tym jak wygrasz turniej w rozdziale dziewiątym.

Następnie: Final Fantasy 7 Remake - Shiva: jak pokonać i zdobyć

Spis treści: Final Fantasy 7 Remake - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Final Fantasy 7 Remake - Hardedge, jak zdobyć nowy miecz