Final Fantasy 7 Remake - Hardedge, jak zdobyć nowy miecz

Gdzie kupić?

Cloud zaczyna przygodę w Final Fantasy VII Remake z klasycznym mieczem Buster Sword, a niedługo później w ramach głównego wątku odwiedzamy sklepikarza, który sprzeda nam inny miecz - Iron Blade.

Miecz Hardedge można jednak przeoczyć, bo nie jest związany z żadnym zadaniem. Można go jednak łatwo zdobyć, bo wystarczy go po prostu kupić. Jest on dostęny w Wall Market u sklepikarza (1) niedaleko willi Corneo.

hardedge1

Oczywiście dostęp do tej lokacji mamy dopiero od 9 rozdziału.

Miecz nie jest drogi, kosztuje tylko 2000 Gil (2). Dysponuje natomiast bardzo dobrą umiejętnością specjalną, która pozwala wyprowadzić potężny atak, często znacznie zwiększający pasek Stagger wroga.

hardedge2

Pamiętaj tylko, że jeśli kupujesz nową broń, od razu przejdź do menu ekwipunku, by wydać punkty SP. Każda nowa broń ma bowiem do rozdysponowania punkty talentów, by nie odstawała zbytnio mocą od twojego starszego uzbrojenia.

Następnie: Final Fantasy 7 Remake - misje VR: jak zdobyć nowe Summony

Spis treści: Final Fantasy 7 Remake - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Final Fantasy 7 Remake - co robić z Moogle Medals, gdzie je wydać