Call of Duty Warzone - zegarek: jak odblokować i kupić

Czy można otrzymać zegarek za darmo?

Jednym z rodzajów przedmiotów kosmetycznych w CoD Warzone są zegarki. Są one widoczne na nadgarstku Operatora podczas gry i wyświetlają realną godzinę. W tym poradniku podpowiadamy, jak zdobyć zegarek.

Metody odblokowania zegarka są dwie: albo poprzez zdobycie nagrody w Karnecie Bojowym, albo kupno pakietu przedmiotów z zegarkiem w sklepie w grze.

Przejrzyj więc najpierw kartę Karnetu Bojowego w grze i zobacz, czy na którymś poziomie nagrodą jest zegarek. Teraz wystarczy tylko osiągnąć wymagany szczebel, grając w trybie wieloosobowym (jeśli zegarek jest nagrodą płatną, będziesz musiał wykupić Karnet).

z22

Alternatywą jest przejrzenie oferty sklepu w grze. Pamiętaj jednak, że pakiety z zegarkami mogą być dość drogie i kosztować nawet ok. 80 zł.

Czy zegarek można odblokować za darmo?

Wszystko zależy od tego, jak wygląda aktualny Karnet Bojowy. Przykładowo w Karnecie trzeciego sezonu zegarek jest darmową nagrodą na 61. poziomie. Oznacza to, że nie trzeba wydawać pieniędzy, aby go zdobyć - należy jednak dotrzeć do wymaganego poziomu.

z11
Przykład darmowego zegarka w sezonie trzecim

Następnie: Call of Duty Warzone - crossplay: jak włączyć i wyłączyć grę międzyplatformową na PC, PS4 i Xbox One

Spis treści: Call of Duty Warzone - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Call of Duty Warzone - ustawienia grafiki, mało FPS