Doom Eternal - pancerz strażnika, jak włączyć i korzystać

Specjalne wzmocnienie w przypadku problemów z trudnością.

Podczas rozgrywki w Doom Eternal dość szybko zorientujesz się, że jest to produkcja wymagająca nawet na łatwym poziomie trudności. Te możesz w każdej chwili zmienić w menu opcji, o czym więcej piszemy w dziale poziomy trudności. W przypadku dalszych problemów z ukończeniem jakiegoś fragmentu, możesz posłużyć się pancerzem strażnika.

pancerz1

Jest to specjalny bonus ułatwiający starcie w momencie, jeśli będziesz często ginął w trakcie któregoś z fragmentów rozgrywki. Jeśli będzie się to powtarzać, to pojawi się informacja o pancerzu strażnika (1), który znacznie redukuje obrażenia zadawane przez przeciwników, nie wpływając przy tym na postępy w kampanii.

pancerz2

Oczywiście nie sprawi to, że bohater stanie się nieśmiertelny. Nadal trzeba będzie uważać na wrogie ataki, ale będą one znacznie mniej niebezpieczne niż normalnie. Jak włączyć pancerz strażnika? Opcja taka pojawia się automatycznie po kilkukrotnej śmierci w danym miejscu. Jeżeli do tego dojdzie, to pojawi się zapytanie czy chcesz wczytać punkty kontrolny (2) czy też punkt kontrolny z pancerzem strażnika (3).

Wybranie drugiej opcji spowoduje, że bohater odrodzi się z dodatkową ochroną. Oczywiście jeśli nie chcesz, to nie musisz godzić się na to ułatwienie i wczytać normalny zapis gry, bez żadnych wspomagaczy.

Następnie: Doom Eternal - niebieskie kule, do czego służą, odnawianie zdrowia i pancerza

Spis treści: Doom Eternal - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Doom Eternal - walka, wskazówki, taktyka, jak walczyć