Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Resident Evil 3 - kody i szyfry do szafek: komisariat

Jak otworzyć dwie szafki na komisariacie.

W komisariacie znajdują się dwa szafki zamknięte na zamek tarczowy. Aby je otworzyć, musisz wprowadzić odpowiedni kod składający się z trzech liter.

Poniżej przedstawiamy miejsca, w których występują szafki z szyfrem, oraz kody, które umożliwią ich otwarcie.

Szafka w szatni (poziom 2F)

Ta szafka (1) znajduje się w szatni położonej obok prysznicy na poziomie 2F na komisariacie.

Oto kod, dzięki któremu otworzysz szafkę: CAP.


Szafka na korytarzu (poziom 3F)

Druga szafka (2) znajduje się na korytarzu na poziomie 3F na komisariacie.

Szyfr, który otworzy zamek, jest następujący: DCM.

Spis treści: Resident Evil 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Resident Evil 3 - sejf: szpital, stanowisko pielęgniarek

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Resident Evil 3: Nemesis

Nintendo GameCube, PS1

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Marcin Dolata

Marcin Dolata

Guide Editor

Marcin jest koordynatorem działu poradników.
Komentarze