Resident Evil 3 - kody i szyfry do szafek: komisariat

Jak otworzyć dwie szafki na komisariacie.

W komisariacie znajdują się dwa szafki zamknięte na zamek tarczowy. Aby je otworzyć, musisz wprowadzić odpowiedni kod składający się z trzech liter.

Poniżej przedstawiamy miejsca, w których występują szafki z szyfrem, oraz kody, które umożliwią ich otwarcie.

Szafka w szatni (poziom 2F)

138
139

Ta szafka (1) znajduje się w szatni położonej obok prysznicy na poziomie 2F na komisariacie.

Oto kod, dzięki któremu otworzysz szafkę: CAP.

Szafka na korytarzu (poziom 3F)

141
142

Druga szafka (2) znajduje się na korytarzu na poziomie 3F na komisariacie.

Szyfr, który otworzy zamek, jest następujący: DCM.

143

Spis treści: Resident Evil 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Resident Evil 3 - sejf: szpital, stanowisko pielęgniarek

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

PS Plus: sierpień 2020 - pełna oferta

Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered i nie tylko.

RekomendacjaThe Last of Us 2 - Recenzja

Świat się zmienia, ludzie nigdy.

Resident Evil 8 zbyt wymagający dla PS4 i Xbox One?

Capcom nie chce ograniczać eksploracji.

The Last of Us 2 - Poradnik, Solucja

Kompletny przewodnik: opis przejścia, misje, sekrety i mechanika gry.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami