Boundary to kosmiczny FPS bez grawitacji. Premiera na PS4 i PC w 2020 roku

Walka w stanie nieważkości.

Chińskie studio niezależne Surgical Scalpels poinformowało, że Boundary zadebiutuje na PS4 i PC w 2020 roku. To pierwszoosobowa strzelanka sieciowa, w której potyczki rozgrywają się w kosmosie, w stanie nieważkości. Opublikowano nowy zwiastun.

Gracze wcielą się w „Astroperatorów”, poruszających się w przestrzeni kosmicznej głównie dzięki plecakom odrzutowym. Wyposażenie to połączenie klasycznych broni z futurystycznymi rozwiązaniami.

Surgical Scalpels podkreśla, że wykorzystywanie lewitujących odpadów i części maszyn w charakterze osłony będzie kluczowe do przetrwania. Pojawi się też linka z hakiem, którą można przyciągnąć się do wybranego punktu lub nawet przeciwnika.

Nie zabraknie personalizacji, klas postaci, „zdolności taktycznych” czy umiejętności pasywnych. Przykładowo snajper może użyć specjalnego wzmocnienia kombinezonu, by ustabilizować ręce podczas strzelania.

a2
Jak wyglądałby konflikt zbrojny w kosmosie - zastanawiają się twórcy

Twórcy zapewniają, że główna zawartość Boundary jest już gotowa. Aktualnie chińskie studio skupia się na testowaniu stabilności sieciowej oraz dodawaniu nowych map, broni czy elementów kosmetycznych.

Źródło: PlayStation

Następnie: Jason Schreier o powodach przesunięcia The Last of Us 2

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami