Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Boundary to kosmiczny FPS bez grawitacji. Premiera na PS4 i PC w 2020 roku

Walka w stanie nieważkości.

Chińskie studio niezależne Surgical Scalpels poinformowało, że Boundary zadebiutuje na PS4 i PC w 2020 roku. To pierwszoosobowa strzelanka sieciowa, w której potyczki rozgrywają się w kosmosie, w stanie nieważkości. Opublikowano nowy zwiastun.

Gracze wcielą się w „Astroperatorów”, poruszających się w przestrzeni kosmicznej głównie dzięki plecakom odrzutowym. Wyposażenie to połączenie klasycznych broni z futurystycznymi rozwiązaniami.

Cover image for YouTube videoBoundary – Orbital Security Detail | PS4

Surgical Scalpels podkreśla, że wykorzystywanie lewitujących odpadów i części maszyn w charakterze osłony będzie kluczowe do przetrwania. Pojawi się też linka z hakiem, którą można przyciągnąć się do wybranego punktu lub nawet przeciwnika.

Nie zabraknie personalizacji, klas postaci, „zdolności taktycznych” czy umiejętności pasywnych. Przykładowo snajper może użyć specjalnego wzmocnienia kombinezonu, by ustabilizować ręce podczas strzelania.

Jak wyglądałby konflikt zbrojny w kosmosie - zastanawiają się twórcy

Twórcy zapewniają, że główna zawartość Boundary jest już gotowa. Aktualnie chińskie studio skupia się na testowaniu stabilności sieciowej oraz dodawaniu nowych map, broni czy elementów kosmetycznych.

Źródło: PlayStation

Następnie: Jason Schreier o powodach przesunięcia The Last of Us 2

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.

Komentarze