SuperHot w stylu retro dostępny w przeglądarce

Mały prezent twórców na prima aprilis.

Z okazji prima aprilis, twórcy nietypowej strzelanki SuperHot przygotowali tzw. demake gry - wersję stylizowaną na produkcje 8-bitowe. Picohot jest dostępny z poziomu przeglądarki.

Zasady są identyczne jak w oryginalnym tytule autorstwa polskiego zespołu. Czas biegnie tylko wtedy, kiedy gracz się porusza. Można walczyć wręcz, strzelać ze znalezionych broni czy rzucać przedmiotami. Celem jest wyeliminowanie wszystkich przeciwników.

W przeciwieństwie do pierwowzoru, w Picohot gracz nie może się obracać, a jedynie chodzić na boki, do przodu i do tyłu. Sterowanie przedstawia się następująco:

  • Z (w grze jako O) - chwycenie przedmiotu/rzut
  • X - atak, strzał
superhot_press_screenshot_01
SuperHot bawi nawet bez nowoczesnej grafiki

Aby rozpocząć grę, na ekranie głównym należy nacisnąć równocześnie Z i X, a potem wejść w „chirp.exe” i „pobrać” Picohot. Gra nie jest długa, bo przygotowano tylko kilka poziomów, ale jest też plansza z niekończącą się walką.

Następnie: Gwint z dużymi nowościami - misje fabularne, skórka Geralta i karnet w stylu Fortnite