Quantum Error na PS5 celuje w 4K i 60 FPS

Do tego obsługa ray tracingu.

Twórcy zapowiedzianego niedawno Quantum Error - horroru zmierzającego na PS5 - ujawnili, że starają się, by gra działała w 4K i 60 klatkach na sekundę.

Informację przekazali przedstawiciele odpowiedzialnej za pozycję firmy Teamkill Media w odpowiedzi na pytanie jednego z użytkowników Twittera. Deweloperzy wyjaśnili, że „celują” we wspomnianą rozdzielczość oraz liczbę FPS.

Autorzy zapewnili jednocześnie, że powstająca gra obsłuży „pełny ray tracing”, czyli śledzenie promieni w czasie rzeczywistym. Zaznaczają jednak, że na ostateczną jakość techniki wpłynie fakt, jak produkcja będzie finalnie działać.

Warto zaznaczyć, że tytuł zmierza nie tylko na PS5, ale także PlayStation 4. Na razie jednak nie jest jasne, czy projekt pozwoli na rozgrywkę w 4K oraz 60 klatkach na sekundę również na starszej konsoli Sony.

Quantum Error to „kosmiczny horror”, którego akcję osadzono w przyszłości - opublikowany zwiastun wskazuje, że produkcja przedstawi wydarzenia w perspektywie pierwszej osoby, a gracze zmierzą się z tajemniczym zagrożeniem. Data premiery jest nieznana.

Następnie: Rayman Legends za darmo na PC

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami