Doom Eternal - Baza kultystów: sekrety i znajdźki

Modboty, kryształy, kodeks, baterie, runy, zabawki, album, brama Slayera, sekretne starcia. 

Na bieżącej stronie znajdziesz opisy sekretów i znajdziek, które są do znalezienia w trakcie przechodzenia trzeciej misji fabularnej w Doom Eternal o nazwie Baza kultystów.

Oto elementy, jakie można odnaleźć podczas tego zadania:

  • Modboty - 1
  • Kryształy strażnicze - 1
  • Punkty pretorskie - 4
  • Kodeks - 1
  • Baterie strażnicze - 3
  • Runy - 1
  • Zabawki - 2
  • Automapa - 1
  • Album - 1
  • Brama Slayera (klucz empirejski) - 1
  • Serketne starcia - 2
  • Kod oszustwa - 1
s0311
s0312

Kodeks - w narożniku pierwszego pomieszczenia, w którym rozpoczynasz misję.

s0321
s0322

Zabawka - w początkowej fazie misji, po wskoczeniu na ścianę z czerwonymi punktami. Zanim zniszczysz zieloną ścianę z prawej skieruj się do przejścia z lewej. Zniszcz ścianę i przeskocz na głowę czaszki, gdzie znajdziesz sekret.

s0331
s0332
s0333

Bateria strażnicza - po dotarciu do lokacji z mostem (po zniszczeniu ściany). Wskocz na półkę skalną (A), zniszcz kratę i przestaw przycisk. Następnie udaj się do przejścia (B), dojdź nim do końca i wyskocz w górę, dzięki czemu dotrzesz do sekretu (C).

s0341
s0342

Punkt pretorski - po dotarciu do korytarza i rozprawieniu się z pierwszymi antropokubami odblokujesz przejście na półkę ze skrzyniami. Punkt będzie trzymany przez hologram rycerza z prawej.

s0351
s0352

Runa - po zdobyciu wyrzutni rakiet i rozprawieniu się z wrogami będziesz musiał przebrnąć przez zręcznościową łamigłówkę z drążkiem. W trakcie wchodzenia na wyższe poziomy natkniesz się na automat z runą.

s0361
s0362

Modbot - po zdobyciu wyrzutni rakiet i rozprawieniu się z wrogami będziesz musiał przebrnąć przez zręcznościową łamigłówkę z drążkiem. W trakcie wchodzenia na wyższe poziomy natkniesz się na automat z runą.

s0371
s0372

Punkt pretorski - po minięciu opisanego wyżej madbota zaczniesz schodzić w dół korytarza. Z lewej strony będzie ściana, którą zniszcz. Przeskocz przez nią, zejdź na dół, a dotrzesz do hologramu rycerza.

s0381
s0382

Bateria strażnicza - po zakończeniu ciężkiego starcia będziesz musiał wejść po kładce do budynku, a następnie przejść przez duże wrota na wprost. Zanim to uczynisz udaj się do korytarza z lewej, gdzie znajdziesz baterię.

s0391
s0392

Automapa - po starciu w krwawym lochu, gdzie po raz pierwszy pojawi się wybuchowy demon bilardo. Po wjechaniu na górę skieruj się w prawo - mapa będzie z lewej.

s0401
s0402

Kryształ strażniczy - po wciśnięciu przycisku w formie czaszki, po starciu w krwawym lochu, otworzysz kilka przejść. Na wprost bohatera pojawi się w ten sposób kryształ.

s0411
s0412

Sekretne starcie - na lewo od kryształu opisanego powyżej.

s0421
s0422

Punkt pretorski - po opuszczeniu opisanej powyżej lokacji będziesz musiał zjechać na dół windą z lewej strony. Rusz przed siebie, wskocz na wysoką skrzynię i zeskocz po drugiej stronie, a rycerz z monetą będzie na wprost.

s0431
s0432

Bateria strażnicza - po przebrnięciu przez zręcznościową łamigłówkę z przyciskiem, w który należy strzelić, a potem przeskoczyć przez żółty drążek na ścianę. Przeskocz z niej na windę z prawej, a dostaniesz się do miejsca z dwoma upiorami. Po ich pokonaniu rusz przed siebie i skręć w lewo. Rusz do przodu i zeskocz na dół, wprost do miejsca, gdzie znajdziesz baterię.

s0441
s0442

Kod oszustwa (IDDQD) - w lokacji, gdzie należy niszczyć pieczęcie i walczyć z przeciwnikami, którzy będą w ten sposób wychodzić spod odsłanianych filarów. Po rozprawieniu się ze wszystkimi wskocz na drążek, wybij się i wskocz na podwyższenie ze znakiem zapytania, który okaże się być dyskietką z kodem.

s0451
s0452

Zabawka - po przejściu przez opisaną wyżej lokację dotrzesz do korytarza z toporami spadającymi z sufitu. Przy zakręcie zniszcz ścianę z prawej, a dotrzesz do kolejnej zabawki.

s0461
s0462

Punkt pretorski - po dotarciu do pomieszczenia z filarem pod sufitem. Kiedy się na niego doskoczysz zlokalizuj wnękę z rycerzem.

s0471
s0472

Sekretne starcie - po przejściu przez lokację z dużą ilością ścian, po których należało kierować się w górę. Staniesz przed pułapką z poziomymi kolcami - zanim przez nią przejdziesz udaj się w prawo. Zniszcz ścianę i przejdź dalej, a dotrzesz do miejsca, gdzie można rozpocząć starcie.

s0481
s0482

Album - po dotarciu do lokacji z mackami i ruchomymi kolcami. Udaj się w stronę kolców na lewo od wejścia do pomieszczenia i poczekaj, aż opadną. Kiedy do tego dojdzie wejdź na nie i skieruj się w lewo. Trafisz do zaułka z albumem.

s0491
s0492

Brama Slayera (klucz empirejski) - kiedy znajdziesz się w pomieszczeniu z posągiem, który należy wywrócić. Przejdź za niego i spójrz w prawo na dół, a zobaczysz ścianę (A), na którą można skoczyć. Wykonaj to, a potem przeskakuj dalej, pokonując kolejne przeszkody. W ten sposób dotrzesz do klucza (B). Otwórz nim bramę (C), przejdź przez portal i pokonaj wszystkich wrogów, dzięki czemu zdobędziesz klucz empirejski.

s0501
s0502

Punkt pretorski - po przejściu przez lokację z powalonym posągiem wejdziesz do korytarza, prowadzącego na arenę z kolejką. Zanim ruszysz przed siebie skręć w prawo, aby zdobyć ostatnią znajdźkę w misji.

Następnie: Doom Eternal - Baza łowców zagłady: sekrety i znajdźki

Spis treści: Doom Eternal - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Doom Eternal - Exultia: sekrety i znajdźki