Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Doom Eternal - Baza kultystów: sekrety i znajdźki

Modboty, kryształy, kodeks, baterie, runy, zabawki, album, brama Slayera, sekretne starcia.

Na bieżącej stronie znajdziesz opisy sekretów i znajdziek, które są do znalezienia w trakcie przechodzenia trzeciej misji fabularnej w Doom Eternal o nazwie Baza kultystów.

Oto elementy, jakie można odnaleźć podczas tego zadania:

  • Modboty - 1
  • Kryształy strażnicze - 1
  • Punkty pretorskie - 4
  • Kodeks - 1
  • Baterie strażnicze - 3
  • Runy - 1
  • Zabawki - 2
  • Automapa - 1
  • Album - 1
  • Brama Slayera (klucz empirejski) - 1
  • Serketne starcia - 2
  • Kod oszustwa - 1

Kodeks - w narożniku pierwszego pomieszczenia, w którym rozpoczynasz misję.


Zabawka - w początkowej fazie misji, po wskoczeniu na ścianę z czerwonymi punktami. Zanim zniszczysz zieloną ścianę z prawej skieruj się do przejścia z lewej. Zniszcz ścianę i przeskocz na głowę czaszki, gdzie znajdziesz sekret.


Bateria strażnicza - po dotarciu do lokacji z mostem (po zniszczeniu ściany). Wskocz na półkę skalną (A), zniszcz kratę i przestaw przycisk. Następnie udaj się do przejścia (B), dojdź nim do końca i wyskocz w górę, dzięki czemu dotrzesz do sekretu (C).


Punkt pretorski - po dotarciu do korytarza i rozprawieniu się z pierwszymi antropokubami odblokujesz przejście na półkę ze skrzyniami. Punkt będzie trzymany przez hologram rycerza z prawej.


Runa - po zdobyciu wyrzutni rakiet i rozprawieniu się z wrogami będziesz musiał przebrnąć przez zręcznościową łamigłówkę z drążkiem. W trakcie wchodzenia na wyższe poziomy natkniesz się na automat z runą.


Modbot - po zdobyciu wyrzutni rakiet i rozprawieniu się z wrogami będziesz musiał przebrnąć przez zręcznościową łamigłówkę z drążkiem. W trakcie wchodzenia na wyższe poziomy natkniesz się na automat z runą.


Punkt pretorski - po minięciu opisanego wyżej madbota zaczniesz schodzić w dół korytarza. Z lewej strony będzie ściana, którą zniszcz. Przeskocz przez nią, zejdź na dół, a dotrzesz do hologramu rycerza.


Bateria strażnicza - po zakończeniu ciężkiego starcia będziesz musiał wejść po kładce do budynku, a następnie przejść przez duże wrota na wprost. Zanim to uczynisz udaj się do korytarza z lewej, gdzie znajdziesz baterię.


Automapa - po starciu w krwawym lochu, gdzie po raz pierwszy pojawi się wybuchowy demon bilardo. Po wjechaniu na górę skieruj się w prawo - mapa będzie z lewej.


Kryształ strażniczy - po wciśnięciu przycisku w formie czaszki, po starciu w krwawym lochu, otworzysz kilka przejść. Na wprost bohatera pojawi się w ten sposób kryształ.


Sekretne starcie - na lewo od kryształu opisanego powyżej.


Punkt pretorski - po opuszczeniu opisanej powyżej lokacji będziesz musiał zjechać na dół windą z lewej strony. Rusz przed siebie, wskocz na wysoką skrzynię i zeskocz po drugiej stronie, a rycerz z monetą będzie na wprost.


Bateria strażnicza - po przebrnięciu przez zręcznościową łamigłówkę z przyciskiem, w który należy strzelić, a potem przeskoczyć przez żółty drążek na ścianę. Przeskocz z niej na windę z prawej, a dostaniesz się do miejsca z dwoma upiorami. Po ich pokonaniu rusz przed siebie i skręć w lewo. Rusz do przodu i zeskocz na dół, wprost do miejsca, gdzie znajdziesz baterię.


Kod oszustwa (IDDQD) - w lokacji, gdzie należy niszczyć pieczęcie i walczyć z przeciwnikami, którzy będą w ten sposób wychodzić spod odsłanianych filarów. Po rozprawieniu się ze wszystkimi wskocz na drążek, wybij się i wskocz na podwyższenie ze znakiem zapytania, który okaże się być dyskietką z kodem.


Zabawka - po przejściu przez opisaną wyżej lokację dotrzesz do korytarza z toporami spadającymi z sufitu. Przy zakręcie zniszcz ścianę z prawej, a dotrzesz do kolejnej zabawki.


Punkt pretorski - po dotarciu do pomieszczenia z filarem pod sufitem. Kiedy się na niego doskoczysz zlokalizuj wnękę z rycerzem.


Sekretne starcie - po przejściu przez lokację z dużą ilością ścian, po których należało kierować się w górę. Staniesz przed pułapką z poziomymi kolcami - zanim przez nią przejdziesz udaj się w prawo. Zniszcz ścianę i przejdź dalej, a dotrzesz do miejsca, gdzie można rozpocząć starcie.


Album - po dotarciu do lokacji z mackami i ruchomymi kolcami. Udaj się w stronę kolców na lewo od wejścia do pomieszczenia i poczekaj, aż opadną. Kiedy do tego dojdzie wejdź na nie i skieruj się w lewo. Trafisz do zaułka z albumem.


Brama Slayera (klucz empirejski) - kiedy znajdziesz się w pomieszczeniu z posągiem, który należy wywrócić. Przejdź za niego i spójrz w prawo na dół, a zobaczysz ścianę (A), na którą można skoczyć. Wykonaj to, a potem przeskakuj dalej, pokonując kolejne przeszkody. W ten sposób dotrzesz do klucza (B). Otwórz nim bramę (C), przejdź przez portal i pokonaj wszystkich wrogów, dzięki czemu zdobędziesz klucz empirejski.


Punkt pretorski - po przejściu przez lokację z powalonym posągiem wejdziesz do korytarza, prowadzącego na arenę z kolejką. Zanim ruszysz przed siebie skręć w prawo, aby zdobyć ostatnią znajdźkę w misji.

Następnie: Doom Eternal - Baza łowców zagłady: sekrety i znajdźki

Spis treści: Doom Eternal - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Doom Eternal - Exultia: sekrety i znajdźki

Read this next