Doom Eternal - Piekło na ziemi: sekrety i znajdźki

Modboty, wpisy do kodeksu, zabawki, kod oszustwa.

Na bieżącej stronie znajdziesz opisy sekretów i znajdziek, które są do znalezienia w trakcie przechodzenia pierwszej misji fabularnej w Doom Eternal, o nazwie Piekło na ziemi.

Oto elementy, jakie można odnaleźć podczas tego zadania:

  • Modboty (3)
  • Kodeks (6)
  • Zabawka (3)
  • Kod oszustwa (1)
s0011
s0012

Zabawka (zombie) - w lokacji, gdzie uderzeniem przesuwasz duży sześcian. Zlokalizuj pękniętą ścianę, uderz ją i kontynuuj wzdłuż korytarza. Na koniec wskocz na półkę, gdzie znajdziesz figurkę.

s0021
s0022

Modbot - na korytarzu, gdzie znajdujesz apteczkę oraz pancerz. Automat będzie z prawej, tuż przed wejściem do kolejnej części holu.

s0031
s0032

Kodeks - w trakcie przechodzenia przez jeden z korytarzy w początkowej części etapu natkniesz się na stronę kodeksu, której nie da się nie zauważyć.

s0041
s0042

Kodeks / Modbot - po dotarciu do miasta rusz przed siebie w stronę zniszczonego budynku. Przed wejściem znajdziesz wpis do kodeksu, a po wskoczeniu do środka modbota.

s0051
s0052

Zabawka (Slayer) - po minięciu drugiego modbota zniszcz świecącą na zielono ścianę, aby odblokować przejście do kolejnej lokacji. Nie ruszaj do przodu, a zamiast tego spójrz w prawo i na górę. Zobaczysz półkę, na którą wskocz. Następnie kieruj się w lewo, aż do miejsca, gdzie znajdziesz kolejną zabawkę.

s0061
s0062

Automapa - po podniesieniu karabinu przejdź do następnej lokacji. Automapa będzie z prawej strony.

s0071
s0072

Zabawka (Diablik) - po dotarciu do dalszej części miasta. Z lewej strony zobaczysz żołnierza ostrzeliwującego demona na piętrze. Dostań się do tej części budynku wskakując na wrak pojazdu z lewej, a potem przeskakując do budynku. Z lewej strony będzie ściana - zniszcz ją i zeskocz na dół, dzięki czemu odnajdziesz zabawkę.

s0081
s0082

Kodeks - w tym samym budynku, co opisana powyżej zabawka. Przed budynkiem znajdziesz niebieskie pole energii, które pozwoli bohaterowi dostać się na piętro. Skorzystaj z niego i przejdź w prawo, gdzie znajdziesz stronę z kodeksu. Jeśli zeskoczysz na parter z prawej, to zdobędziesz także dodatkowe życie. Kolejne możesz znaleźć, jeśli po wyjściu na ulicę zeskoczysz w okolice półki skalnej znajdującej się w przepaści z lawą.

s0091
s0092

Modbot - na stacji metra, robota znajdziesz przed wejściem do wagonu.

s0101
s0102

Kodeks - na końcu zawalonego tunelu metra, z którego przejdziesz do miejsca z macką.

s0111
s0112

Kod oszustwa (dodatkowe życie bez końca) - po minięciu macki podążaj wzdłuż zdewastowanej stacji, aż dotrzesz do sześcianu, z którego będziesz mógł się dostać do systemu wentylacyjnego. Skorzystaj z niego i kontynuuj, aż do dyskietki.

s0121
s0122
s0123

Kodeks - dwie ostatnie kartki z kodeksu znajdziesz w ostatniej lokacji w misji, do której dotrzesz po przejściu przez portal. Jedną z nich znajdziesz w pobliżu ściany, a drugą przy kracie nieopodal posągu.

Następnie: Doom Eternal - Exultia: sekrety i znajdźki