Doom Eternal - sekretne starcia, walki na czas

Opcjonalne bitwy, za które możemy otrzymać punkty broni.

Sekretne starcia to jeden z opcjonalnych elementów w Doom Eternal, wpływający na wskaźnik demonicznego spaczenia, dzięki któremu możemy zdobywać punkty broni i ulepszać nasz oręż, podobnie jak na przykład bramy Slayera.

051

Sekretne starcia są zaznaczane na mapie ikonami (1) oraz terenem w kolorze różowym. Najłatwiej zlokalizować takie punkty, korzystając z automapy, odsłaniającej fragmenty etapów.

052

Po namierzeniu takiego miejsca trzeba będzie dostać się do portalu (2) w kształcie kuli. Zazwyczaj wymaga to znalezienia odpowiedniej drogi lub np. podniesienia jakiejś bramy lub pokonania innej przeszkody.

053

Po rozpoczęciu opcjonalnego starcia trafimy na arenę z dużą liczbą wrogów (3) oraz odliczanym czasem (4). Naszym zadaniem jest pokonanie wszystkich przeciwników, zanim licznik dojdzie do zera. Starcia tego rodzaju wymagają bardzo efektywnego korzystania z broni, najlepiej o dużej sile rażenia i zadającej obszarowe obrażenia. Nie można przy tym zapominać o obronie i ciągłym pozostawaniu w ruchu.

054

Jeśli wyeliminujemy wrogów przed upływem czasu, to pojawi się komunikat (5) o zwycięstwie, a dodatkowo otrzymamy punkty broni (6) do wskaźnika demonicznego spaczenia. Po starciu powrócisz na główną mapę. Należy pamiętać, że zużyte w trakcie pojedynku zapasy nie odnawiają się po jego zakończeniu.

Następnie: Doom Eternal - wzmocnienia, rzeź, przeciążenie, szał

Spis treści: Doom Eternal - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Doom Eternal - bramy Slayera, jak otworzyć, nagrody, empirejskie klucze