Doom Eternal - dodatkowe życie, co daje, jak je zdobyć

Poznaj sposób na przedłużenie walki.

W trakcie rozgrywki w Doom Eternal należy stale mieć na uwadze poziom pancerza oraz zdrowia. Jeśli rywale zniszczą osłony, a następnie zadadzą zbyt duże obrażenia głównego bohaterowi, to doprowadzą do jego śmierci.

022

Co oznacza śmierć w praktyce? W przypadku gry na najwyższych poziomach trudności jest równoznaczna z zakończeniem gry. Jeśli grasz na niższych, to będziesz musiał rozpocząć rozgrywkę w ostatnio zapisanym punkcie kontrolnym (1), które gra tworzy automatycznie w wybranych miejscach.

023

Najczęściej wiąże się to z powtarzaniem pewnego fragmentu misji. Jeśli chcesz tego uniknąć, to warto rozglądać się po mapach. W ich zakamarkach możesz bowiem natrafić na zielony hełm z napisem 1up (2).

024

Podnieś go, a w lewym górnym narożniku ekranu pojawi się nowa ikona (3), informująca o tym ile dodatkowych żyć posiadasz.

025

Jeśli podczas jakiegoś starcia przeciwnicy okażą się silniejsi i zabiorą bohaterowi całe życie, to błyskawicznie powróci do rozgrywki, aktywując (4) właśnie życie dodatkowe. Dzięki temu nie będziesz musiał tracić czasu na rozpoczynanie rozgrywki w punkcie kontrolnym.

Następnie: Doom Eternal - podwójny skok, drążki, ściany, wspinaczka, odskok

Spis treści: Doom Eternal - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Doom Eternal - kryształy strażnicze, zwiększenie zdrowia, pancerza i ilości amunicji