Doom Eternal - bramy Slayera, jak otworzyć, nagrody, empirejskie klucze

Weź udział w opcjonalnych potyczkach zapewniających punkty broni.

Bramy Slayera są jednym z rodzajów starć w Doom Eternal, które są powiązane ze wskaźnikiem demonicznego spaczenia. Na pierwszą z bram natkniesz się w drugiej misji kampanii fabularnej o nazwie Exultia. Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje związane z tym elementem gry.

044

Bramy Slayera (1) są zaznaczane na mapie kolorem fioletowym. Jeśli odkryjesz takie miejsca, to warto od razu rozejrzeć się za znajdującym się w pobliżu kluczem (2). Jego zdobycie jest niezbędne do otworzenia bramy.

045

Po namierzeniu klucza trzeba go zdobyć. Zazwyczaj wiąże się to ze znalezieniem przejścia. W przypadku pierwszej bramy, pojawiającej się w misji Exultia, należy przeskakiwać na półki skalne w pobliskiej jaskini, a potem skorzystać z dodatkowego odskoku (3), żeby dostać się do przejścia (4).

046

W ten sposób docieramy do poszukiwanego klucza (5), który należy podnieść.

047

Po uczynieniu tego trzeba udać się do bramy (6) i otworzyć ją. Następnie podejdź do portalu w kształcie kuli i przejdź przez niego.

048

Po chwili przeniesiesz się na arenę, gdzie rozpocznie się starcie z kolejnymi falami przeciwników (7). Korzystaj z całego dostępnego arsenału, aby eliminować przeciwników i stale pozostawać w ruchu. Na arenach znajdziesz sporo elementów pokroju podwyższeń, schodów, portali (8), a także dodatkowe zapasy. Korzystaj ze wszystkiego, aby rozprawiać się z coraz silniejszymi przeciwnikami.

049

Jeśli przeżyjesz i pokonasz wszystkich rywali, to pojawi się odpowiedni komunikat (9), a dodatkowo otrzymasz trzy punkty broni (10).

050

Po powrocie na mapę podnieś jeszcze empirejski klucz (11). Zdobycie ich wszystkich zapewni dostęp do urządzenia makyrów w Fortece zagłady, dzięki któremu odblokujesz Demakyra.

W sumie w trakcie gry jest do zaliczenia sześć bram Slayera oraz sześć empirejskich kluczy do zdobycia.

Następnie: Doom Eternal - sekretne starcia, walki na czas

Spis treści: Doom Eternal - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Doom Eternal - demoniczne spaczenie, punkty broni, ulepszanie modyfikacji, mistrzostwo