Nioh 2 - resetowanie statystyk, księga reinkarnacji, jak zdobyć

Jak rozdysponować ponownie statystyki postaci.

Praktycznie przez całą grę rozwijamy naszą postać, wbijając kolejne poziomy i zwiększając statystyki. A co jeśli w połowie gry zorientujemy się, że niepotrzebne rozdysponowaliśmy punkty na atrybuty, które przypadku naszego bohatera nie przynoszą oczekiwanego skutku?

Może się tak przydarzyć, jeśli zmieniliśmy broń, a wcześniej inwestowaliśmy punkty w statystyki, które nie wpływają na siłę ataku obecnie dzierżonego oręża. Albo zdecydowaliśmy się zając się magią onmyo, ale nie rozwijaliśmy atrybutu z nią związanego. Przykłady można mnożyć, ale problem pozostaje.

Istnieje jednak sposób, dzięki któremu możemy ponownie rozdysponować punkty na nowo wybrane statystyki. Potrzebna jest to tego księga reinkarnacji, przedmiot jednorazowego użytku. Gdy jej użyjemy, wszystkie statystyki zostaną zresetowane (zmniejszone do minimalnego poziomu), a my będziemy mogli dowolnie zwiększyć atrybuty. Liczba punktów do ponownego przydzielnia jest zależy od aktualnego poziomu postaci.

116

Księgę reinkarnacji możemy zdobyć w ramach nagrody za wykonane zadanie (pojawi się stosowna informacja o tym fakcie w podsumowaniu - przed i po zakończeniu misji) lub zakupić u kowala w punkcie startowym na mapie regionu.

Użycie księgi wiąże się również z zresetowaniem statystyk, i tym samym poziomem doświadczenia, ale także umiejętności, które również będziemy musieli na nowo przydzielić.

Pamiętaj, że księgę reinkarnacji można użyć tylko w punkcie startowym, na mapie regionu. Nie można z niej skorzystać podczas wykonywania zadania.

Następnie: Nioh 2 - umiejętności: jak zdobywać i resetować

Spis treści: Nioh 2 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Nioh 2 - jak szybko awansować i zdobywać amritę