Call of Duty Warzone - jak dzielić się i przekazać pieniądze, amunicję, pancerz

Wymiana między graczami.

W Call of Duty Warzone istnieje prosty system wymiany pieniędzmi, pancerzem i różnymi rodzajami amunicji. To szczególnie przydatne, gdy jeden z graczy w drużynie lepiej radzi sobie ze znajdowaniem cennych przedmiotów.

Aby upuścić przedmiot lub podzielić się nim z kolegą, po prostu przytrzymaj przycisk (1) widoczny pod komendą „Upuść” na dole ekranu.

e1

Na środku ekranu otworzy się niewielkie okno. Wystarczy, że wskażesz pieniądze, pancerz lub rodzaj amunicji, a następnie wybierzesz jedną z opcji (2): Upuść część lub Upuść wszystko.

Jest też funkcja Poproś, która da twojej drużynie znać, że potrzebujesz danego przedmiotu.

warh

Pieniędzmi warto dzielić się tak, aby każdy miał możliwość ożywienia poległego gracza - kosztuje to 4500 dolarów.

W Call of Duty Warzone nie ma niestety systemu wymiany bronią, ale można łatwo obejść ten system i wyrzucać oraz przekazywać bronie i przedmioty.

Następnie: Call of Duty Warzone - maska przeciwgazowa: jak znaleźć i włożyć

Spis treści: Call of Duty Warzone - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Call of Duty Warzone - wyrzucanie i przekazywanie broni, przedmiotów