Warframe - mody, jak instalować

Ulepszanie broni i Warframe'a.

Mody w Warframe to właściwie jedyny i główny sposób ulepszania ekwipunku w grze, a co za tym idzie - także ulepszania naszej postaci. Nasz bohater jest bowiem tym, co ma akurat wyposażone.

Założony Warframe determinuje, jakie mamy zdolności, a wyposażona broń odpowiada za zadawane obrażenia. Mody implementowane do frame'ów i broni zwiększją natomiast ich efektywność.

By zobaczyć swoje mody, na statku wciśnij Esc lub Start, by otworzyć menu główne. Wybierz Wyposażenie, a następnie Mody. To uruchomi ekran z modami. Najpierw zwróć uwagę na Pojemność (1). To wyznacznik tego, jaka może być łączna wartość modów, które zainstalujesz w Warframie lub broni.

mods

Po prawej stronie widzisz sloty na mody (2). To tu przenosisz mody widoczne poniżej, w twoim ekwipunku.

Każdy mod ma też w rogu karty znacznik symbolizujący jego wartość energii (3). To właśnie te wartości oznaczają, ile Pojemności dany mod zużyje. Przykładowo więc - jeśli przedmiot ma Pojemność 10, to znaczy, że zmieści pięć modów o wartości 2 lub dwa mody o wartości 4 i jeden o wartości 2.

Mody warto dobierać tak, by przede wszystkim zwiększać poziom energii Warframe'a. Warto też inwestować w obrażenia. Wszystko zależy od twojego stylu rozgrywki.

Następnie: Warframe - jak zdobyć towarzysza (Kubrowa)

Spis treści: Warframe - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Warframe - rozwój, rangi mistrzowskie