Crossout - energia elektryczna, jak zwiększyć limit, energy drain

Jak podnieść możliwość zasilania części w pojeździe.

Podczas konstruowania maszyn w Crossout trzeba brać pod uwagę nie tylko ogólną moc pojazdu czy też jego masę, ale również energię elektryczną. Część podzespołów ją generuje, a inne wykorzystują do działania, dlatego należy uwzględnić bilans podczas tworzenia nowych maszyn.

o008

Aby sprawdzić ogólny poziom energii naszej maszyny wystarczy spojrzeć na okno z ogólnymi danymi na pozycję energy (1). Im większy jej poziom, tym więcej elementów ją wykorzystujących będziemy mogli zamontować. Ilość pobieranej energii przez dany element określa z kolei współczynnik energy drain (2).

Jeśli suma takich elementów przekroczy ogólny poziom energii, to danego przedmiotu nie będzie można wstawić do pojazdu.

o009

W jaki sposób zwiększyć poziom energii? Zapewniają to dwa elementy. Pierwszym jest rama zwana też kabiną. Im lepsza jej jakość, tym więcej energii zapewnia - adds energy (3). Kabiny powszechne, w białym kolorze, dodają zazwyczaj około 7 punktów energii, a epickie (fioletowe) podnoszą limit nawet do 12 punktów.

o010

Oprócz kabiny można zainstalować dodatkowy element w postaci generatora (4). W ten sposób również zyskamy kilka dodatkowych punktów. Zasada jest ta sama, co przy kabinach - im lepszy jakościowo sprzęt, tym więcej energii generuje (5). Należy przy tym pamiętać, że w jednym pojeździe można zamontować tylko jeden generator, a jego zniszczenie prowadzi do eksplozji.

o011

Jeśli chodzi o elementy, które korzystają z energii, to są to głównie bronie, a także sprzęt dodatkowy w postaci radiatorów, radarów czy pól tworzących bariery obronne (większość elementów w zakładce hardware). Aby sprawdzić ile energii pobiera dany sprzęt wystarczy spojrzeć na informację o poborze mocy, czyli energy drain (6).

Następnie: Crossout - złom, miedź, druty, plastik, scrap, copper, wires, plastics

Spis treści: Crossout - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Crossout - złote monety, jak zdobywać, waluta, golden coins, packs, premium

Digital FoundryCzy cena PS5 Digital Edition może być niższa? - analiza Digital Foundry

W teorii: usunięcie napędu Blu-ray stwarza pewne możliwości.