Crossout - sklep, rynek, handel, shop, market, sell, buy, trade

W jaki sposób sprzedawać i kupować towary.

Chociaż Crossout jest tytułem darmowym, to podobnie, jak w wielu podobnych produkcjach, znajdują się w nim mikropłatności, a także możliwość korzystania z rynku w celu handlowania z innymi graczami. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje związane z tym elementem rozgrywki.

o001

Ilość wirtualnej waluty jest zaznaczona na żółto (1) przy profilu gracza. Aby skorzystać z możliwości kupowania i sprzedawania na rynku, należy najpierw osiągnąć ósmy poziom doświadczenia. Kiedy to nastąpi odblokujesz opcję market (2). Wybierz tę zakładkę, a przejdziesz do nowego okna.

Na górze znajduje się belka (3) służąca do szybkiego wyszukiwania przedmiotów. Możesz je wybierać po nazwach, kategoriach lub rzadkość występowania, identycznie, jak ma to miejsce w przypadku przeglądania części maszyn w magazynie.

Główna część ekranu to lista przedmiotów. Z lewej strony znajdują się towary (4), a z prawej informacje (5) na ich temat, które obejmują ceny kupna (sold) i sprzedaży (bought), ilość danego towaru na rynku (offers) oraz liczbę złożonych zamówień (orders).

o002

W jaki sposób dokonać transakcji? Jeśli chcesz tego dokonać szybko, to wystarczy wybrać dany przedmiot (6) i wcisnąć prawy przycisk myszy. Kiedy pojawi się okienko, wybierz z niego opcję zakupu - buy (7) lub sprzedaży, czyli sell (8). W ten sposób nie będziesz miał jednak możliwości wpływu na ceny.

Druga opcja, to podwójne kliknięcie na dany przedmiot lewym przyciskiem myszy lub wybranie opcji trade.

o003

W tym przypadku otworzy się nowe menu. Na górze znajduje się lista (9) z cenami zakupu od najdroższych do najtańszych. Jeśli chcesz kupić dany przedmiot, to wybierz opcję kupna, czyli buy (10). Możesz wybrać cenę z listy i od razu dokonać zakupu lub podać niższą propozycję i czekać na powiadomienie, aż któryś z graczy wystawi przedmiot na rynek w zaproponowanej kwocie.

Analogicznie działa to w przypadku sprzedaży, gdzie także znajduje się lista z cenami (11). Po zapoznaniu się z nimi możesz użyć przycisku sprzedaży, czyli sell (12), ustalić liczbę sprzedawanych przedmiotów oraz ich cenę. Jeśli na towar znajdzie się chętny, to pieniądze zostaną przelane na wirtualne konto.

Uwaga - pamiętaj, że przy zakupie i sprzedaży należy brać pod uwagę również ilość towaru. Niektóre części (np. bronie) są na ogół sprzedawane pojedynczo, a inne, jak metal, na ilość np. 100 lub 1000 sztuk. Informacje te znajdują się w polu container size (13), a w oknie kupna/sprzedaży są określane przez parametr quantity (ilość).

Następnie: Crossout - złote monety, jak zdobywać, waluta, golden coins, packs, premium

Spis treści: Crossout - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Crossout - moc pojazdu, power score