Fortnite - wyzwanie: Zniszcz kamerę lub wieżą wartowniczą

Gdzie znaleźć obiekty na mapie.

Ziszczenie pięciu kamer lub wież wartowniczych to jedno z wyzwań, którego możesz się podjąć w drugim sezonie drugiego rozdziału Fortnite. Z tego poradnika dowiesz się, jak znaleźć wspomniane obiekty.

Za wykonanie celu otrzymasz 40 000 PD, które pomogą ci odblokować skiny Karnetu Bojowego.

Na tej stronie:

Jak znaleźć i zniszczyć kamery i wieże w Fortnite

W drugim sezonie nowego rozdziału Fortnite na mapie pojawiły się bazy szpiegowskie. To właśnie w nich znajdziesz kamery i wieże wartownicze.

Fortnite_Sentry_1

W budynkach należących do agencji kamery znajdziesz na ścianach, a wieżyczki będą strzec wejść do ważnych pomieszczeń.

Obiekty te możesz zniszczyć za pomocą jakiejkolwiek broni, przy czym kamery są znacznie łatwiejsze do zepsucia niż wieże.

Fortnite_Sentry_9

Jeżeli planujesz zniszczyć pięć obiektów w trakcie jednego meczu (nie jest to wymóg), dobrym pomysłem będzie przebranie się w budce telefonicznej.

Dzięki temu będziesz mógł zaplanować trasę, nie będąc atakowanym przez Pomocników.

Fortnite_Sentry_10

Kamery i wieże w Fortnite - mapa

Kamery i wieże znajdziesz w pięciu nowych lokacjach na mapie Fortnite:.

fortnite_sentry_map

Wszystkie te miejsca należą do jednej z dwóch Agencji, które nawiedziły mapę w Fortnite. Dobrym pomysłem jest więc przebranie się w budce telefonicznej, aby uniknąć wykrycia i ostrzału.

Musisz zniszczyć pięć obiektów, by zaliczyć to wyzwanie. Nie ma znaczenia, ile w tej liczbie będzie kamer, a ile wież. Poniżej wypisaliśmy najlepsze miejsca do poszukiwań.

Kamery i wieże w Agencji

Agencja to idealne miejsce, by zniszczyć kilka kamer, bo każda kolumna głównego hallu ma do siebie przyczepiony jeden obiektyw.

Fortnite_Sentry_2
Fortnite_Sentry_3

Jeśli będziesz kontynuował eksplorowanie Agencji, znajdziesz więcej kamer, doglądających niektóre korytarze.

Możesz skorzystać z budki telefonicznej i przebrać się, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by wykonać to zadanie bez ukrycia - choć w drugim przypadku będzie nieco trudniej.

Kamery i wieże na Platformie

Na platformie kamera i wieża znajdują się blisko siebie.

Fortnite_Sentry_7
Fortnite_Sentry_8

Znajdziesz je na zewnątrz budynku, w północno-zachodniej części Platformy, gdzie z łatwością będziesz mógł użyć lotni, by dostać się niżej i je zniszczyć.

Kamery i wieże w Grocie

Grota to kolejna świetna lokacja, by zniszczyć zarówno kamery, jak i wieże.

Fortnite_Sentry_6
Fortnite_Sentry_5

Wystarczy zejść do podziemi i eksplorować korytarze, by szybko wykonać zadanie. Jak zwykle przyda się oczywiście przebranie Agenta.

Spis treści: Fortnite: rozdział 2, sezon 2 - wyzwania

Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja

Kompletny przewodnik: opis przejścia, walka, sekrety i mechanika.

ArtykułCyberpunk 2077 - premiera i najważniejsze informacje

Nowości, edycje, rozgrywka - wszystko, co warto wiedzieć.