Fallout 76 - Bethesda była zaskoczona, że gracze nie chcą ze sobą walczyć

Kto by pomyślał.

Pete Hines z Bethesdy podkreślił, że deweloperzy Fallouta 76 byli zaskoczeni tym, jak niewielu graczy chciało między sobą walczyć w tej postapokaliptycznej produkcji.

- Chcieliśmy wydać grę i zobaczyć, co gracze myślą, by dostosowywać później nasze działania do reakcji użytkowników na różne aspekty - zaznaczył dyrektor marketingu w rozmowie z US Gamer. - Przykładowo, byliśmy zaskoczeni jak mała liczba graczy chciała brać udział w PvP.

68b0146f2815ffd121ed23d46c36dc40f9b428cb
Większość użytkowników wolała zająć się mutantami i robotami

Bethesda szybko zorientowała się, że zdecydowana większość graczy preferowała wykonywanie misji i walkę ze zmutowanymi rezydentami Appalachii. Dlatego też skupiono się na dopracowywaniu tego elementu.

Tryb PvP od premiery nie doczekał się w efekcie żadnych istotych zmian czy nowości.

Rozszerzenie The Wastelanders, które trafi do Fallouta 76 na początku kwietnia, także skupia się na aspekcie PvE - wprowadzając nowe lokacje, misje, a także prawdziwych NPC-ów.

Źródło: US Gamer

Następnie: Ubisoft zapowiedział remake Trackmania Nations - premiera w maju

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami