Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Doom Eternal nawet w 1000 FPS - przy odpowiednio mocnym sprzęcie

Może kiedyś...

Nowa wersja silnika id Tech, na której powstaje Doom Eternal, otrzymała znacznie podniesiony limit klatek na sekundę. Studio id Software twierdzi, że w odpowiednim sprzętem można otrzymać obraz o płynności 1000 FPS.

- W przypadku id Tech 6, ostateczna wartość to 250 klatek na sekundę. W [Doom Eternal - red.], jeśli masz dobry sprzęt, możesz dobić nawet do tysiąca. To maksimum, jakie mamy - powiedział Billy Kahn, główny programista silnika, w rozmowie z IGN.

Cover image for YouTube videoDOOM Eternal: How id Tech 7 Is Maximized for Current Tech and Next-Gen - IGN First

Deweloper twierdzi, że w studiu, na sprzęcie testowym, udało się osiągnąć 400 FPS. Jednocześnie podkreśla, że tak naprawdę „nie ma górnego limitu”.

- Użytkownicy z monitorami 144hz lub wyświetlaczami z jeszcze wyższym odświeżaniem, które ukażą się w kolejnych latach, będą mogli cieszyć się [Doom Eternal - red.] przez długi czas - zapowiada Kahn.

Płynne zabijanie demonów to podstawa

Programista silnika zapowiedział też usprawnienia na pozostałych polach - między innymi więcej „intensywnych” efektów cząsteczkowych i pokaźniejsze eksplozje.

Następnie: Twórcy gier obawiają się szybkiego końca Stadii. Google płaci deweloperom za mało?

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Doom Eternal

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.

Komentarze