Doom Eternal nawet w 1000 FPS - przy odpowiednio mocnym sprzęcie

Może kiedyś...

Nowa wersja silnika id Tech, na której powstaje Doom Eternal, otrzymała znacznie podniesiony limit klatek na sekundę. Studio id Software twierdzi, że w odpowiednim sprzętem można otrzymać obraz o płynności 1000 FPS.

- W przypadku id Tech 6, ostateczna wartość to 250 klatek na sekundę. W [Doom Eternal - red.], jeśli masz dobry sprzęt, możesz dobić nawet do tysiąca. To maksimum, jakie mamy - powiedział Billy Kahn, główny programista silnika, w rozmowie z IGN.

Deweloper twierdzi, że w studiu, na sprzęcie testowym, udało się osiągnąć 400 FPS. Jednocześnie podkreśla, że tak naprawdę „nie ma górnego limitu”.

- Użytkownicy z monitorami 144hz lub wyświetlaczami z jeszcze wyższym odświeżaniem, które ukażą się w kolejnych latach, będą mogli cieszyć się [Doom Eternal - red.] przez długi czas - zapowiada Kahn.

d2
Płynne zabijanie demonów to podstawa

Programista silnika zapowiedział też usprawnienia na pozostałych polach - między innymi więcej „intensywnych” efektów cząsteczkowych i pokaźniejsze eksplozje.

Następnie: Twórcy gier obawiają się szybkiego końca Stadii. Google płaci deweloperom za mało?

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor  |  PrzemWan

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami