Dragon Ball Z Kakarot - walka z bossem: Okrutny Buu

Jak pokonać wszystkie formy Okrutnego Buu.

Okrutny Buu jest ostatnim bossem, z którym musimy się zmierzyć w Dragon Ball Z: Kakarot. Musimy być gotowi na największe wyzwanie, podczas którego warto mieć ze sobą zapas przedmiotów regeneracyjnych.

Wróg w każdej swojej formie zachowuje się inaczej, ciężko więc opracować jeden stały schemat działania. Musimy się dopasować do każdej nowej postaci i przyjmować odpowiednie taktyki.

Zachowanie rywala można podzielić na etapy. Przez większość czasu walczy mocno ofensywnie, są jednak krótkie chwile, w których to my mamy okazję na atak.

Z Okrutnym Buu walczymy jako Son Gohan w misji Wskrzeszenie okrutnego Buu, jako Vegeta w Duma Vegety i jako Son Goku w zadaniu Gra na czas.

Z formą Super Buu zmierzymy się jako Gotenks w misjach Fuzja oraz Gustowne spóźnienie, jako Son Gohan w zadaniach Dalej Son Gohan, dalej! i Krzta nadziei. Jako Vegetto będziemy walczyć w zadaniu Działanie Potary.

Kid Buu stanie na drodze Vegecie w zadaniach Najdłuższa minuta Vegety i Koniec. W misjach Czyste Zło i Koniec będziemy musieli walczyć także jako Son Goku.

Okrutny Buu (Gruby Buu)

Pierwsza forma bossa, z jaką będziemy walczyć, to Gruby Buu (1). Będziemy musieli zmierzyć się z nim trzy razy w głównej opowieści, grając innymi bohaterami. Postacie, które staną do boju to Son Gohan, Vegeta i Son Goku. W trakcie wszystkich starć przeciwnik korzysta z tych samych technik, więc odpowiednia taktyka pozwoli nam wygrać wszystkie bitwy.

Najlepszą taktyką przeciwko jest używanie specjalnych ataków w zwarciu w miarę możliwości jak najczęściej. W połączeniu z seriami wykonanymi za pomocą sztuk walki to najskuteczniejszy sposób doprowadzenia do ogłuszenia, a więc zadania o wiele większych obrażeń.

728

Boss najczęściej wyprowadza bardzo mocne uderzenia kontaktowe. Musimy nauczyć się ich zręcznie blokować i unikać. Każdy unikaj daje nam szansę na czystą kontrę.

Najgroźniejszy atak specjalny rywala to Bomba Megatonowa. Ciężko jej uniknąć, jednak jest to możliwe, jeżeli uda nam się wyczuć odpowiedni moment, zanim fala energii nas dosięgnie. Najłatwiej jest jednak blokować.

Pamiętamy o transformacjach, które znacznie zwiększają nasze możliwości ofensywne.

Super Buu

Z przeciwnikiem w tej formie będziemy musieli się zmierzyć kilka razy, walcząc kolejno jako Gotenks, Son Gohan, a na końcu Vegetto.

Aby szybko się z nim rozprawić, będziemy musieli wykorzystywać każdy dogodny moment to ataku. Używamy najpotężniejszych superataków. Zbliżenie się do wroga, by wyprowadzić serię, jest wyjątkowo trudne. Używa mnóstwa umiejętności specjalnych o krótkim czasie wykonywania.

729

Wraz z kolejnymi walkami jego paleta ataków wzbogaci się o techniki wojowników, których pochłonąć. Doskonale znamy te ataki, więc wiemy, co potrafią i jak sobie z nimi radzić.

Podczas wszystkich starć pamiętamy zwłaszcza o unikach i kontratakach (2). Powinniśmy cały czas dążyć do zwiększenia dystansu od wroga, by mieć więcej przestrzeni do manewrowania. On sam nie da nam się zresztą zbliżyć.

Kid Buu

Z ostatnią formą Buu będziemy walczyć cztery razy, jako Vegeta i Son Goku. Po dwa razy każdym z tych bohaterów.

Możemy się spodziewać wyjątkowo trudnych walk. To najpotężniejsza i najbardziej agresywna forma Buu. Kiedy przeciwnik staje w czerwonych płomieniach i zaczyna wydawać dziwne okrzyki, szykuje się do całej serii superataków.

730

W trakcie działania fali wroga staramy się uniknąć jak największej ilości ciosów. Kiedy zostaniemy trafieni chociaż jednym, kolejne spadną na nas lawinowo.

Czekamy na chwilę, gdy wróg będzie odpoczywał po swoim natarciu. Mamy wtedy kilka sekund na zadanie jak największych obrażeń. Stosujemy wtedy swoje najlepsze kombinacje, wykańczając je najpotężniejszymi superatakami.

731

Podczas bitwy rywal będzie szykował się do wykonywania potężnych uderzeń Kamehameha. Musimy wtedy atakować go wszystkim, co mamy. Jeżeli uda nam się przerwać jego atak, zyskamy kolejną szansę na kontrę.

Jego najpotężniejsza technika wykorzystuje gigantyczną kulę energii (3), podobną do Ganki Dama. Aby jej uniknąć, używamy wzmocnionego lotu i uciekamy jak najdalej. Pamiętamy, że lecąc, możemy zmieniać kierunki.

Następnie: Dragon Ball Z Kakarot - walka z bossem: Czarmar

Spis treści: Dragon Ball Z Kakarot - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Dragon Ball Z Kakarot - walka z bossem: Android nr 17