Dragon Ball Z Kakarot - walka z bossem: Czarmar

Jak wygrać z pupilkiem Babidiego.

Pierwszą poważną walkę ostatniego rozdziału głównej opowieści Dragon Ball Z: Kakarot stoczymy przeciwko Czarmarowi. To brutalna bestia Babidiego. Jeżeli nie będziemy przygotowani, czeka nas ciężkie starcie.

Z bossem walczymy tylko raz, jednak nie bez znajomości odpowiedniej taktyki. Jeżeli nie będziemy od razu wiedzieć, co robić, powinniśmy się nastawić na wiele powtórek lub zużycie mnóstwa przedmiotów regeneracyjnych.

Z Czarmarem walczymy jako Son Goku w misji Na teren wroga.

Zwarcie przede wszystkim

W walce z Czarmarem dążymy w pierwszej kolejności do skrócenia dystansu. W każdej sytuacji. Pomimo tego, że rywal jest agresywny, kombinacje ataków wręcz są przeciwko niemu najskuteczniejsze.

723

Wróg posiada bardzo dużą ilość punktów zdrowia (1), które dodatkowo potrafi regenerować (2), wchłaniając nasze uderzenia ki. Atakowanie z odległości może być skuteczne jedynie chwilowo. Dystansowe superataki rywala zadają wysokie obrażenia, więc musimy być gotowi do odskoku w odpowiedniej chwili.

Przerywane kombinacje

Najszybszym sposobem pokonania Czarmara jest taktyka walki w zwarciu z doskoku. Zadajemy maksymalną ilość ciosów, a gdy przeciwnik zaczyna świecić się na czerwono (3), szykując się do kontry, odskakujemy do tyłu. Po uniku ponownie skracamy dystans i atakujemy za pomocą sztuk walki.

Jeżeli uda nam się wyprowadzić odpowiednią ilość czystych uderzeń, doprowadzimy do ogłuszenia wroga. Będziemy mieli dodatkową szanse na zadanie mu jeszcze większych obrażeń.

724

Kombinacje możemy wykańczać efektownymi superatakami, przykładowo Kamehameha. Jeżeli nie oddalamy się od przeciwnika i nie używamy uderzeń ki, nie powinien zdążyć uruchomić Absorpcji.

W czasie wyprowadzania serii przeciwnik będzie próbował uciec. Jeżeli uda mu się oddalić, zbliżamy się jak najszybciej, wciąż atakując.

Skrzyżowane szpony

Najtrudniejszy do uniknięcia atak bossa polega na wysłaniu w naszym kierunku przecinających się strumieni energii. Trudno ich uniknąć w tradycyjny sposób. Wróg wysyła kilka fal (4), więc blokowanie spowoduje rozbicie gardy i ogłuszenie naszego bohatera.

725

Najlepsza metoda to ucieczka z wykorzystaniem wzmocnionego lotu. Nie ważne, w którym kierunku będziemy lecieć. Liczy się to, by się nie zatrzymywać aż do końca ataku. Każda kolejna fala jest wysyłana w naszą stronę, więc musimy uniknąć wszystkich. Nie wystarczy odsunąć się z toru lotu pierwszego strumienia.

Następnie: Dragon Ball Z Kakarot - walka z bossem: Kadabra

Spis treści: Dragon Ball Z Kakarot - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Dragon Ball Z Kakarot - walka z bossem: Okrutny Buu