Dragon Ball Z Kakarot - walka: nieskończone kombinacje

Jak wykonać niekończącą się serię ciosów.

W Dragon Ball Z: Kakarot walka stanowi najważniejszy element gry. Oprócz rozwoju postaci, musimy także rozwijać swoje własne umiejętności. Warto nauczyć się kontrolować postacie oraz zarządzać drużyną w walce i poza nią.

Podczas bitew z bossami, nawet gdy mamy do dyspozycji tylko jednego zawodnika, największe obrażenia uzyskamy wykonując jak najdłuższe serie ciosów. Pomimo pasywnych umiejętności wydłużających automatycznie wykonywane kombinacje, możemy własnoręcznie wykonać niekończącą się serię ciosów. Nawet na niskich poziomach doświadczenia.

Wrogowie zazwyczaj korzystają z wybuchu ki, by przerwać nasze natarcia już po kilku wykonanych ciosach. Przez to zazwyczaj nie docieramy do momentu efektownego wybicia w powietrze przeciwnika, który ma kończyć automatyczną serię.

Kluczem do opanowania techniki niekończących się kombinacji jest odpowiednie żonglowanie pomiędzy ciosami sztuk walki, uderzeniami ki, unikami oraz atakami specjalnymi.

757

Zaczynamy od skrócenia dystansu i ataku za pomocą zwykłego ciosu aktywowanego przyciskiem akcji. Wykonujemy trzy, góra cztery uderzenia, a następnie co najmniej dwa następujące po sobie uniki w wybranym kierunku (1). Gdy animacja uniku się zakończy wykonujemy trzy uderzenia ki. Następnie znów doskakujemy do przeciwnika, korzystając ze sztuk walki.

Powtarzamy ten proces aż do chwili, gdy wróg zacznie świecić się na czerwono lub aktywuje specjalny atak uniemożliwiający atak z bliska. Wtedy mamy idealną okazję do wyprowadzenia superataku dystansowego, takiego jak Kamehameha, który w wielu przypadkach spowoduje przerwanie natarcia bossa.

758

Pomiędzy uderzeniami ki i ciosami wręcz możemy także używać superataków o ograniczonym zasięgu. Pomagają osiągnąć większy wynik na liczniku kombinacji, a co za tym idzie, szybciej doprowadzić do ogłuszenia wroga (2).

Gdy rywal jest ogłuszony, możemy wykonać dłuższe serie ciosami wręcz, ale jeżeli dojdziemy aż do końcowego ciosu, pamiętamy, by szybko znów doskoczyć do rywala lub aktywować atak specjalny.

Tym sposobem możemy wykonywać kombinacje ciosów bez końca.

Spis treści: Dragon Ball Z Kakarot - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Dragon Ball Z Kakarot - walka: ruch, superwzmocnienie, uniki