Wolcen - Pierwotna Więź, jak ją zdobyć

Sposoby na szybkie zdobywanie dusz do ulepszania zdolności.

Pierwotna Więź to specjalna waluta w grze Wolcen, którą wykorzystuje się do wielu czynności. Wymagana jest do ulepszania zdolności u Demetry, a w dalszej części rozgrywki niezbędna jest do ulepszania miasta i modyfikowania ekspedycji. Skąd więc wziąć ten cenny surowiec?

W grze są dwa sposoby na pozyskanie Pierwotnej Więzi. Pierwszym jest aktywacja - za pomocą prawego przycisku myszy - Enneraktów (1), czyli kamieni, za pomocą których można odblokować nowe zdolności. Przy pierwszej aktywacji dany Ennerakt odblokuje zdolność, przy kolejnym zwiększy poziom Pierwotnej Więzi od 10 do 100 punktów. Finalna ilość uzależniona jest od tego, czy Ennerakt pochodzi od wspomnianej Demetry (mniejsza ilość) czy z zabitego stwora (większa ilość).

040

Drugim sposobem jest wykonywanie ekspedycji. Ekspedycje odblokowują się po ukończeniu 3 aktu, a samą mechanikę aktywuje się za pomocą Mapy Ekspedycji (2), jednego z obiektów w mieście.

041

Jednakże, by pozyskać w ten sposób Pierwotną Więź, trzeba wpierw odpowiednio zmodyfikować ekspedycję. W tym celu kliknąć należy w przycisk Modyfikator strefy (3) .

042

W nowym oknie należy aktywować przynajmniej 4 modyfikatory, by odblokował się przycisk Zwabiono nieskażonych dla (4). Kliknięcie w niego sprawi, iż ekspedycja zostanie zmodyfikowana - podczas niej trzeba będzie walczyć z potężnymi Nieskażonymi, a wrogowie nie będą upuszczać przedmiotów.

043

Jednakże, w zamian za to gracz otrzyma nagrodę po pokonaniu bossa - przedmioty, złoto i właśnie Pierwotną Więź (5). Ilość ta nie jest astronomiczna, jest to jednak miły dodatek. Najbardziej wydajnym procesem pozyskiwania tej waluty pozostaje jednak zbieranie i aktywacja Enneraktów, które często wypadają z wrogów.

044

Następnie: Wolcen - jak zdobyć lepszy ekwipunek

Spis treści: Wolcen - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Wolcen - jak szybko zdobywać złoto