Twórca Gran Turismo zainteresowany zwiększeniem płynności w grach do 120 lub 240 FPS

Rozdzielczość? Wystarczy 4K.

Kazunori Yamauchi, główny producent Gran Turismo, chciałby zaoferować odbiorcom gry z płynnością na poziomie znacznie przewyższającym 60 klatek na sekundę. Twierdzi też, że rozdzielczość 4K „jest wystarczająca”.

- Jestem bardziej zainteresowany podwyższaniem płynności do 120 FPS czy nawet 240 FPS. Myślę, że ten właśnie aspekt będzie w przyszłości zmieniał sposób doświadczania gier - powiedział deweloper w rozmowie z GT Planet.

nws_gts_001
Gry wyścigowe mogłyby skorzystać na wyższej liczbie FPS - dla wielu odbiorców 60 klatek na sekundę to w takich produkcjach absolutne minimum

Warto podkreślić, że PlayStation 5 będzie wspierać wyświetlanie obrazu w 120 klatkach na sekundę - oczywiście na wyświetlaczach oferujących częstotliwość odświeżania 120 Hz.

Yamauchi zauważył także, że konsole są coraz lepsze i bardziej imponujące pod względem możliwości, to nie spodziewa się już tak znacznego „skoku generacyjnego” jak dawniej.

- Przejście z PS1 do PS2 to był stukrotny wzrost mocy między generacjami. Takie postępy nie są już po prostu możliwe.

Według nieoficjalnych informacji (i oczekiwań wielu fanów), Gran Turismo 7 ma być jednym z tytułów startowych PlayStation 5. Konsola ma zadebiutować pod koniec roku.

Źródło: GT Planet

Następnie: Lara Croft trafi do Rainbow Six Siege - jako skórka dla jednej z postaci

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami